tr3mp: No zase my sme vychadzali z toho, ze stanica tam je blbost, lebo tam nic okrem nej nie je a okrem toho za nou je hned trat. Ale to, co pises, dava zmysel - chcelo by to vidiet nejaky projekt
Color: Mimochodom, nasledujuce fotografie v jednom z predchadzajucich updatov:
- http://imhd.sk/ba/?www=*fotky/picshow&typ=upgrade/2002-340&no=2
- http://imhd.sk/ba/?www=*fotky/picshow&typ=upgrade/2002-340&no=3
podla mna nezobrazuju vozovnu metra ale len tunel (max. nejaku stanicu) a to z dvoch dovodov:
- vozovna ma byt trosku inde (kusok na juhozapad od tohto objektu)
- objekt na fotkach sa nachadza priamo v (zatial nezastavanej) osi Petrzalky - ma tade viest hlavna Petrzalska trieda a (zatial) metro. Tato os ma pokracovat az smerom na Jarovce a je totalna haluz, aby bola vozovna na hlavnej mestskej triede ...
hroch: hore mas moj e-mail... Napis mi tam. Kolko korun za to LEGO chces? A nemas nahodou aj nejake ine ? Vdaka.
All: sorry za uz fakt posledny OFF TOPIC, ale nemal mi kam napisat.
Este by som chcel povedat nieco k doprave v Strasbourgu:
* krasne elektricky - krajsie som nikde na svete nevidel (ani Pobaltie, ani Europa, ani USA)
* chodia fakt rychlo
* schadzaju pod zem (napr. na vlakovej stanici)
* su nizkopodlazne
A tiez k doprave v San Franciscu:
* perfektny image Dopravneho podniku SF - vola sa to SF MUNI (municipal - mestske), maju pekne logo
* kompletne prerabaju trat na trolejbusy, uz tusim vyse 80% tras v SF je elektrickych (0% emisii)
* elektricky a trolejbusy/autobusy chodia po rovnakych cestach (autobusy a trolejbusy idu v kolajovom pruhu)
* kolajovy pruh je samostatny v strede ulic
* trolejbusy a elektricky maju spolocne elektricke vodice (elektricky maju troleje ako trolejbusy - podobne je to napr. v Rige, Lotyssko - s tymi trolejmi)
* zastavky su dopytove (stlac STOP este pred zastavenim, inak nezastava)
A su aj dalsie moznosti. Je mi smutno, ked sa pozeram na DP Bratislava, kde sa fakt nic nedeje. Ani co sa tyka reklamy - no naco maju tolko reklamy vo vnutri vozidiel, ked ich na svoju reklamu nevyuzivaju, ani co sa tyka dobrych napadov. Su proste vcelku zaostali za svetom. Nech sa ucia, ja som sa uz naucil/videl/pochvalil.
Ako to ze v Bratislave nejazi ani jeden nizkopodlazny bus ci elektricka na zatazenych linkach?!? - setrenie casu pri nastupovani/vystupovani je znacne!
klf: neda sa mi poslat ti mejl, takze touto cestou: dopracoval som sa k tomu legu, je to stavebnica z 1990, vola sa m-tron. je to kozmicka lod so soferom a ma cislo 6923. chces alebo nechces? daj vediet.
QUAKEMAN:
Hej, boli to kondenzatory, tie vybuchovali. Mas pravdu. Ako som pisal, nie som elektrotechnik.
Co sa tyka bezpecaku, tak osobne som si ho vyskusal na nejakej suprabe T3SUCS z Juraku. Netusim preco mi vybehol ampermeter... (resp. preco nepadol - vysvetlenie nizsie) Asi preto, lebo pred stlacenim bezpecaku sa duplo po pedale brzdy. Aj v original tlacivach CKD sa pise ze pri stlaceni bezpecaku sa aktivuju vsetky brzdy - su tam aj vymenovane - a na plny vykon.
#11607 Turbo:Ta T6A5(TV3) mala na podvozkoch nie tlmivky ale odrušovacie kondenzátory konkrétne 3 kusy v každej motorovej svorkovnici o kapacite 1MF a dva krát 0,5MF.Pri stlaceni nudzovej brzdy, tzv. bezpecaku sa v momente aktivuju len čelusťové,kotúčové a magnetky(kláty) na všetkých možných typoch vozov okrem spomínanej 7112,7113.
BRATISLAVA 5. decembra (SITA) - Albatros klub pri Základnej organizácii Odborového zväzu železničiarov Rušňového depa Bratislava usporiada v sobotu Mikulášsku jazdu s parnou lokomotívou Albatros. Odchod historického vlaku so 16 vagónmi je o 9:10 z Hlavnej stanice. Trasa povedie cez Pezinok, Trnavu, Sereď, Galantu a Senec späť do Bratislavy. Agentúru SITA o tom informoval čestný člen klubu Albatros Ivan Kožehuba.
Počas jazdy bude Mikuláš so svojou družinou rozdávať deťom balíčky so sladkosťami. V železničnej stanici Sereď sa uskutoční súťaž v jedení koláčov a v Galante bude ďalšia súťaž vo fúkaní o najväčší balón. Pre cestujúcich sa v každom vozni organizuje žrebovanie tomboly a pre deti súťaž v kreslení. Cena miestenky je 150 korún na osobu. Lístky sa dajú kúpiť na železničnej stanici.
Hej, hej, berem to. Trosku ti uslo preco som to napisal. Vsak som tam hodil aj "hehe" - naznak toho ze sa na tom bavim. Teda ziadne ohovaranie kvoli tomu pojmu. Mne ide iba fakt o to ze som sa na tom dobre pobavil. Takisto sa mohol niekto pobavit na mojej chybe. Nedaval som to sem za tym ucelom ze chcem Sterna "diskreditovat", to rozhodne nie.
Ja som Sterna nekritizoval kvoli tej chybe ale kvoli tomu vyjadreniu ze za 15 minut sa dostanem z centra do DNV. A ze si asi mysli ze ked zmenime rozchod tak sa elektricky zrychlia (to je blbost, rychlost nezalezi na rozchode). Keby pisal o preferencii a pod tak to je nieco ine, ale o tom tam nebolo ani slovo. Neber to prosim ta tak ze najdem chybu a hura - podam si ho. Tak to vobec nebolo myslene.
Turbo: sorry, nechcem ta urazit - to vobec. Ale obcas mi pripadas hodne zaslepeny. Ved Stern vobec nemusi vediet, ci je to rozchod kolies, alebo trate. Normalny laik pochopi o co ide a to je princp. (neboj sterna volit nebudem ani nechcem). Ale stve ma, ze ho zkritizujes kludne za to iste, co robis aj ty. Napr. dnes napr. s tym odpornikom. To co si napisal bola chujovina (z odborneho pohladu, ale kadzy chapal o co ti ide). Lebo len tak btw. kazdy s tvojim vzdelanim by mal vediet aspon tolko, ze preco, a ze sa vobec meni elektricka energia na teplenu. (Sam mam obe skoly /SS, VS/, ktore si napisal, absolvovane, takze viem co sa tam priblizne uci a ako). Vazim si vacsinu tvojich fundovanych prispevkov, ale nemam rad, ked ludia niekomu vycitaju a hlavne dost neprijemnym sposobom to iste, co robia sami. Obcas by si mohol pribrzdit vo svojej (jemne povedanej) vasi (hrubsie - fanatizme). Myslim, ze to pomoze vsetkym, ale najma Tebe.
Fakt nic v zlom, ale tento prispevok ma "dostal", ako sa hovori .
Hehe:
Predstavte si, že sa električkou odveziete z centra mesta za 15 minút priamo do Devínskej Novej Vsi. Alebo rovno spred Carltonu do Viedne ako vaši starý rodičia kedysi. Integrovaný systém dopravy jednoducho zjednotí rozchod kolies mestskej a prímestskej koľajovej dopravy. Po tejto sieti sa budú pohybovať moderné klimatizované električky premávajúce po vlastnej trati ako na zemi, tak pod zemou, ako napríklad v centre mesta. Na jeden lístok budete môcť cestovať vlakom aj električkou. (www.stern.sk)
Rozchod kolies? Prosim??? Hehe, pojem "rozchod kolesa" je mi novy... To ma byt co? Rozchod kolesa. Snad rozchod trate, nie? Este som nepocul pojem "uzkorozchodne kolesa"... Snad "uzkorozchodne trate". Ja viem, som detailista, ale neveim ako si to predstavuje. Ked zmenime rozchod tak bude elektricka za 15 minut z centra v DNV??? Vsak tomu nemoze ani sam verit. Keby spomenul preferenciu a pod tak sa o tom da polemizovat, ale toto... Ani nespomenul odkial by na to zobral peniaze (ale to nespravil ziaden kandidat).
Podla mna po volbach (nech sa stane primatorom ktokolvej) nic nezmeni k lepsiemu. Totiz mesto sa strasny dlh. Zlepsenie nastane najsok za rok, dva. Tak to vidim. Ked sa aj Durkovsky stane primatorom, nebudem mu vycitat ze sa to zhorsuje, vsak to je jasne... Bohuzial. Ale KTO Bratislavu tak zadlzil???
Turbo: dve zakladne veci treba uvazovat:
1) ekonomicnost
2) cas
a toto porovnat medzi cestovanim autom a s MHD. Ked bude MHD lepsia v tomto porovnani, nevidim dovod aby som auto nenechal doma.
KLF:
Ty mas tu byhodu ze byvas v centre... Ale slapat do Petrzalky - Ovsiste by sa ti asi nechcelo.
Btw., ja niesom fanatik, ale vzhladom na moju financnu situaciu je auto pre mna nieco nedostupne (vlastny byt takisto)... Nemam na vyber. A takych ako ja je este stale velmi vela. Preto je MHD taka aka je, lebo aj keby bola lepsia, vyraznejsi narast cestujucich by asi nebol... To musime byt na takej urovni ako na "zapade" - tam ich tiez nechali pokupovat auta a potom zistili ze to nebolo mudre. U nas robime tu istu chybu - vsak ked sa niekomu nepaci, nech si kupi auto. To nie je spravne, lebo ked si raz niekto zvykne na auto, tak bude velmi tazke ho presviedcat aby cestoval MHD. Raz som sa vypraval s jednym clovekom a ten mi vravel ze aj keby nemal vobec peniaze na nic, auto nepreda. Povedal ze MHD je taka strasna, ze by skor zrusil mobil, kablovku a take veci nez by sa vzdal auta. To je na zamyslenie...
KLF, Andrej:
A este jedna vyhoda MHD tu nebola spomenuta: ked sa idem vecer nadrat do mesta vlastnym autom, vecer musim bud zaplatit korytnacku, alebo riskovat pokutu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
- http://imhd.sk/ba/?www=*fotky/picshow&typ=upgrade/2002-340&no=2
- http://imhd.sk/ba/?www=*fotky/picshow&typ=upgrade/2002-340&no=3
podla mna nezobrazuju vozovnu metra ale len tunel (max. nejaku stanicu) a to z dvoch dovodov:
- vozovna ma byt trosku inde (kusok na juhozapad od tohto objektu)
- objekt na fotkach sa nachadza priamo v (zatial nezastavanej) osi Petrzalky - ma tade viest hlavna Petrzalska trieda a (zatial) metro. Tato os ma pokracovat az smerom na Jarovce a je totalna haluz, aby bola vozovna na hlavnej mestskej triede ...