vychádzalal som z informácií z tlače, ale ak si myslíš, že je to blbosť... uvidíme, nechám sa prekvapiť
Zmeny taríf zvýšia cestovné v bratislavskej doprave (18.9.2008, 9:40)
Dopravný podnik chce upraviť ceny najmä v predplatných cestovných lístkoch. Navrhuje napríklad zrušenie prvého pásma, aby celosieťový ročný lístok stál 6800 korún. V praxi by to znamenalo, že cestujúci, ktorí doteraz cestovali v prvom pásme (tých je dnes 42 percent), by si museli priplatiť ročne 800 korún, zo súčasných 6000 korún na 6800 Sk. Ten, kto bude naďalej využívať celosieťový predplatný lístok, zaplatí 6800 Sk - o 400 Sk menej ako doteraz. Jedným z dôvodov zrušenia tarifných pásem je aj to, že spoločnosť eviduje množstvo sťažností od občanov, ktorí dostali pokuty za to, že cestovali v inom pásme, čo si vraj počas jazdy neuvedomili.
Dopravca tvrdí, že nevylučuje zmeny v systéme a filozofii predplatných lístkov. Existujú úvahy o možnom zrušení tarifných pásem. Často sa hovorí aj o mestskej karte, ktorá by plnila aj istú funkciu predplatného. Systém využívania mestskej karty v MHD je zatiaľ predmetom rokovaní medzi mestom a dopravcom.
"Návesť "Zastav" znamená, že cestujúci vo vlaku (v dráhovom vozidle) chce vystúpiť na
nasledujúcej zastávke "Na znamenie"; návesť "Zastav" sa
dáva jedným zvukovým signálom vnútorného dorozumievacieho
zariadenia vlaku (dráhového vozidla) (.)." Bod 6 a 6.2 druhej časti prílohy 6 Vyhlášky, ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh.
To mi je jasne, ale predsalen to vyjadrenie vo mne vyvolava jemne 'obavy'. Pojem 'integracia' je siroky, ale v clanku ho jasne definovali - cestovanie na jeden doklad.
A čo tak urobiť u vodiča jednu páčku Akustická signalizácia zapnutá/vypnutá? Každý by si to prepol podľa vlastného Gustáva a boli by spoojní aj tí, ktorí sa nechcú pozerať na kontrolky, aj tí, ktorým vadí pípanie.
To mi je jasne. Nakolko sa vsak neda odbocit z obratiska ASMN smerom na Prievozsku ratal som s niecim ako blokovou sluckou - z Apolla by to islo na Landererovu a cez Dostojevskeho rad na ASMN (konecna) a vracalo by sa to cez Kosicku. T.j. nastup a vystup rovnako ako linka 88 cez City Marathon
"Inak nebude sa nam trochu kryt IDS JMK a BID? Chcelo by to zacat uvazovat nad koordinaciou tychto systemov"
- nebude sa nič kryť, lebo Kúty sú v Trnavskom kraji.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
slovero
vychádzalal som z informácií z tlače, ale ak si myslíš, že je to blbosť... uvidíme, nechám sa prekvapiť
Zmeny taríf zvýšia cestovné v bratislavskej doprave (18.9.2008, 9:40)
Dopravný podnik chce upraviť ceny najmä v predplatných cestovných lístkoch. Navrhuje napríklad zrušenie prvého pásma, aby celosieťový ročný lístok stál 6800 korún. V praxi by to znamenalo, že cestujúci, ktorí doteraz cestovali v prvom pásme (tých je dnes 42 percent), by si museli priplatiť ročne 800 korún, zo súčasných 6000 korún na 6800 Sk. Ten, kto bude naďalej využívať celosieťový predplatný lístok, zaplatí 6800 Sk - o 400 Sk menej ako doteraz. Jedným z dôvodov zrušenia tarifných pásem je aj to, že spoločnosť eviduje množstvo sťažností od občanov, ktorí dostali pokuty za to, že cestovali v inom pásme, čo si vraj počas jazdy neuvedomili.
Dopravca tvrdí, že nevylučuje zmeny v systéme a filozofii predplatných lístkov. Existujú úvahy o možnom zrušení tarifných pásem. Často sa hovorí aj o mestskej karte, ktorá by plnila aj istú funkciu predplatného. Systém využívania mestskej karty v MHD je zatiaľ predmetom rokovaní medzi mestom a dopravcom.