"Návesť "Zastav" znamená, že cestujúci vo vlaku (v dráhovom vozidle) chce vystúpiť na
nasledujúcej zastávke "Na znamenie"; návesť "Zastav" sa
dáva jedným zvukovým signálom vnútorného dorozumievacieho
zariadenia vlaku (dráhového vozidla) (.)." Bod 6 a 6.2 druhej časti prílohy 6 Vyhlášky, ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh.
To mi je jasne, ale predsalen to vyjadrenie vo mne vyvolava jemne 'obavy'. Pojem 'integracia' je siroky, ale v clanku ho jasne definovali - cestovanie na jeden doklad.
A čo tak urobiť u vodiča jednu páčku Akustická signalizácia zapnutá/vypnutá? Každý by si to prepol podľa vlastného Gustáva a boli by spoojní aj tí, ktorí sa nechcú pozerať na kontrolky, aj tí, ktorým vadí pípanie.
To mi je jasne. Nakolko sa vsak neda odbocit z obratiska ASMN smerom na Prievozsku ratal som s niecim ako blokovou sluckou - z Apolla by to islo na Landererovu a cez Dostojevskeho rad na ASMN (konecna) a vracalo by sa to cez Kosicku. T.j. nastup a vystup rovnako ako linka 88 cez City Marathon
"Inak nebude sa nam trochu kryt IDS JMK a BID? Chcelo by to zacat uvazovat nad koordinaciou tychto systemov"
- nebude sa nič kryť, lebo Kúty sú v Trnavskom kraji.
Na ASMN je desne málo miesta v špičke. Už teraz visí na 1 DP oznam (keďže oni tam majú bus-linky), aby vodiči neblokovali výjazd z parkoviska pred VÚB...
po druhé úsek Jasovská - Nový Most je od nového linkového vedenia potrebný a veľmi využívaný... tam treba zachovať - minimálne ráno - ten nnásledný interval 7,5 min a dokonca by sa uživila aj linka č. "291" Jasovská - Nový most tiež s intervalom 15 min aby následný interval 91+191+291 bol 5 min.
Ja by som to riešil pravdu povediac až keď budú vyriešené problémy s existujúcimi linkami, trasami a počtom šoférov. Nebudem predsa kupovať nábytok do rodinného domu, keď ledva mi výjdu peniaze na hrubú stavu nie???
Martin Fundárek