Neviem, či koniec článku tak zmydlili novinári, alebo to naozaj niekto zo ŽSR zadrel, každopádne opakujem, že ŽSR nemá nič s BID, a nosný oný nie je nutnou podmienkou cestovania na jeden doklad.
http://bratislava.sme.sk/c/4163704/trpim.html
"Prísnejšie pravidlá pre autá nenadchli všetkých poslancov rovnako. Jeden sa sťažoval, že do práce bude musieť cestovať električkou. Bude tým postihnutý. Električka je vraj za trest."
Se chci zeptat, kde bere DPMB nové skelety při modernizacích 14Tr??? Koupil snad dopravní podnik přípravky k výrobě skeletů ze ŠKODY Ostrov??? Díky za odpověď...
Ak nemáš čo robiť a musíš stále vymýšlať nové nezmyselné linkové vedenia, odporúčam Ti radšej zaobstarať si hru Traffic Giant alebo Bahn a tam sa môžeš "vyřádit". ? Blbostí tam máš viacero - napr. nie je toľko K2, aby to pokrylo všetky tie linky, kde ich navrhuješ a duplákov Ti ostane zas nadbytok, Rača (hlavne v úseku Vinohrady - Račko) nebude mať potrebný interval, žiaden priamy spoj Račka s Obchodnou a Kapucínskou, ktorý je veľmi dôležitý, taktiež chýba potrebné spojenie Kapucínskej a Špitálskej (nie je možné ani s prestupom!) atď. Ale hlavne - systém 1 linka na jednu riadiálu he úplne zlý, ak Ti na radiálach premávajú diametrálne linky. Lebo ak sa napr. stane nejaká vážnejšia nehoda v Karlovke, tak pri Tvojom návrhu bude dosť významne narušená premávka električiek aj v Rači a Ružinove, čiže celý systém skolabuje. Pre Bratislavu je optimálny systém 2 linky/radiála.
A myslíš, že dodržiavanie tejto vyhlášky bude niekto niekedy kontrolovať? Za optimálne považujem to, čo tu niekto navrhoval, že si vodič bude môcť prepnúť, či mú to má pípať a svietiť alebo len svietiť.
? supernávrh? Neber toho smajla tak, že by som sa vysmieval Majovmu návrhu, čo nemôžem nakoľko som ho nevidel no ako sa dá naozaj posúdiť či je super keď ho nikto nevidel? Mne je to tak u prdele či mi ho dakto opajcuje alebo nie. Kľudne ho sem šmarím aj teraz nech teda posúdiš či by to tak šlo
interval 8//15
1 (K2) Hlavná stanica - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra
2 (K2) ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica
interval 4//7,5
3 (2xT) Dúbravka - tunel - Vazovova - Ružinov
4 (K2) Zlaté piesky - Špitálska - Nám. Ľ Štúra
5 (2xT) Rača - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves