Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #110405:
myslel som danú radiálu z mesta až do Dúbravky.
Re #110409 richardhudec: mne je tiež prirodzené, že v špičkách sú vozy plné. Akurát, že podľa môjho pozorovania nie sú "akurát obsadené", ale "pomerne prázdne".
Re #110428 S499.1023: aké riešenie navrhujem? napr. v sedle zrušiť 4 alebo 9, príp. tam nasadiť kĺby. Svoj vek ti prezradiť nemienim, nevidím na to dôvod.
Reply on: 810zssk #110419:
Teda som to nejak domotal. L N 9 ako oficálna 9 a L N 5 Zlaté Piesky - CMO - Rača.
Reply on: 810zssk #110432:
neviem ci by nebola ta druha zbytocna... lebo kolko ludi ti ide do podniku, do mesta sa zabavat po jedenastej v noci? 🙂 ale v pripade nejakeho koncertu alebo akcie ano, inak si myslim ze staci ta zberna N13
Reply on: Ike #110429:
Ako tip davam 7304 😃

Re #110431 Ike: Presne to bol zamer 😉 To ze by mala chodit dva krat za hodinu je z toho dovodu ze prve kolo by ludi rozviezla do centra a druhe ich pozbierala na najblizsie nocaky 😉
Reply on: Max #110422:
bolo by fajn, keby ta linka N13 ak by jazdila, tak by sla tak ze by mala prichod na stanicu 10 minut pred odchodom nocakov, teda by pozbierala cestujucich z centra...
Reply on: 810zssk #110425:
je nutna! Prave preto, ze su vypnute semafory, autisti jazdia ako blazni, zvlast ti frajeri, alkoholom opojeni a predpoliciou unikajuci. Ide o to, aby mohli elektricky kludne a bez zdrzania preletiet cez krizovatky. Prave bez svetiel je to dost nebezpecne - ved iba trebars na odboceni z Racianskej na Peknu cestu - kto to tam nepozna, kym prestuduje vsetky dopravne znacky, kym ich pochopi, ze z jedneho smeru najprv dava prednost a potom ma prednost, a v opacnom smere musi davat prednost v oboch smeroch... a kym mu to prejde hlavou, tak mu elektricka prejde autom...
Reply on: Max #110422:
Mozno by mala zmysel, ale v pripade ze by neexistovali ine elektrickove linky... ak hej, tak by pokryli vsetky trate a tieto zastavky tychto liniek by boli pre cele centrum v dostupnosti, cize by bola podla mna maximalne nerentabilna... keby to bola jedina nocna linka, tak mozno by sa oplatila, ale neviem v noci sa da v pohode ist pesi... ale ak by vybrali nejaky solo najtichsi voz, nebolo by to uplne odveci
Reply on: pepke #110408:
Tí ľudia sa tam medzi KV a PKO materializujú alebo ako to vidíš?
A aké riešenie nevrhuješ? Vybudovať odstavné koľaje pri PKO a začínať niektoré linky tam?
Môžeš mi prezradiť svoj vek?
Reply on: Max #110426:
Lol, ze N43 😃 Ja som navrhoval N901 😃
Reply on: AAA #110417:
no dobre, ale musi tam predsa mat nejaky pripoj z linky N43 z Lesoparku a Kacina... ?
Reply on: Max #110424:
Preferencia v noci nutna nie je, aj tak su takmer vsade vypnute semafory.. ale inak suhlas..
Reply on: 810zssk #110423:
zmysel by to mozno malo, kebyze mame vsetky tarte na urovni - tzn, ziadne obmedzene rychlosti, minimalna hlucnost trati, preferencia (SSZ na krizovatkach, 24h.denne), ale hlavne:
- keby existovala elektrickova trat do Vajnor, tak si viem predstavit okruh Hlst - Raca - Vajnory - Zl.p. - Vajnorska - Hlst. a samozrejme aj protismerne,
- trat Dubravka - ThePort - DNV
- a hlavne trat Safko - Petrzalka (jarovce, Rusovce, Cunovo), ale to uz je velke sci-fi ?

potom ano, ale inak to fakt nema zmysel - uz len kvoli tym prestupom, ktore teraz nie su nutne (az na vynimky-N56) a enormnemu predlzeniu jazdnych dob.
Reply on: Max #110421:
Destruktivne ano, pokial su podlozene vecnymi argumentami 😃 Ale akceptujem a ciastocne suhlasim. keby tie trate boli lepsie vtedy by to malo este vacsi zmysel.. momentalne je to len v ekologicko-ekonomickej rovine 😃
Reply on: Ike #110415:
dovolim si ti oponovat - domnievam sa, ze prave linka 13 by mala nejaky zmysel - netvrdim, ze by jazdila celu nov plna, ale svojich zakaznikov by si nasla, zmyslom by bola obsluha centra mesta (Obchodna + historicke centrum), s tym, ze by obsluhovala novovzniknute zastavky nocneho spoja - na Suchom myte, obojsmerne na urovni sucasnej zastavky Nam. SNP a jednu priamo pred buduvou SND.

Viem, ze cast zastavok je v sucasnosti obsluhovana autobusmi a cast v pesej dostupnosti, ale uvadzam iba priklad, ze ak nocnu elektricku, tak by som si ju vedel predstavit prave v trase linky 13.
Reply on: 810zssk #110410:
konstruktivne pripomienky? A beries aj destruktivne? Ver, ze aj som kedysi zastaval podobny nazor na nocnu dopravu, avsak zbytocne by to vyvolalo potrebu prestupovat z elektriciek na konecnych na autobus, ktory ludi dovezie niekam dalej.
teoreticky si viem predstavit nejaku nocnu elektrickovu linku do Dubravky + pripoj N20 - od DKD cez staru Dubravku, Zatevnu, Homolovu opat na Prikriz a stade do DNV, (+Lamac + Zahorska Bystrc),
dalej linku do Race a na Piesky (obsluhuje cele zastavane uzemie az po koniec mesta) a z Race nocny bus do Vajnor a na Zl.Piesky + vramci BIDky navazna linka do Juru a Pezinku (+Modry)
tak isto linku zo Zlatych do Ivanky p.D. (+Grobov + Bernolakova);
tiez smer Ruzinov, prestup na bus smer Vrakuna, Dolne hony, Pod. Bisk, letisko , Rovinka... teoreticky.

avsak, treba si uvedomit jeden dost podstatny detail - a to je sucasny zaslostny stav kolajovych trati elektriciek, co by sposobovalo predlzenie jazdnych dob, cize elektricka z Hl.st. do Dubravky by bola sotva rychlejsia ako dnesna N21 -to je, zial, fakt, s ktorym treba pocitat.

Jedina vec, ktoru by som si realne dokazal predstavit v sucasnych podmienkach (samozrejme s pozehnanim a financovanim mesta!) je linka N13, iduca po trase dennej linky. Proste linka s 24-hodinovou prevadzkou (za predpokladu, ze ma v centre mesta v noci ostat zivot) + samozrejme povinne bezpecnostny dozor = prislusnik statnej/mestskej policie a idealne aj revizor.
Reply on: 810zssk #110418:
no ale na N13 navrhujem dat aspon 88sk listok...cize skoro 3€, lebo ludia by nou chodili vylucne za zabavou:D:D:D
Reply on: AAA #110416:
N9 myslis zo ZST, alebo z Ruzinova? Lebo ak z Ruzinova neviem na co su tam dve linky..
Tvoja N9 je v podstate to iste co moje N2 a N12 akurat priamo a bez prestupu na VSETKY spoje nocakov.
Reply on: Ike #110415:

Vajnory - nie je problem nechat N56 (vsetky spoje pripojne na pieskoch) a N53 v useku Zlate piesky - Vajnory.

Predlzenie jazdnej doby - mozno do tej DNV, ale ka by bola N53 pripojna k N20 tak ine predlzenie nevidim.

N13 - Aspon v piatok a sobotu vecer by jazdit mohla pre "zabavajucich sa" aby ich dopravila na stanicu odkial maju pripoje - skratka spojenie uzkeho centra s NightLines.

Ale uznavam ze ta N21 je zle spravena.. napadaju ma dve alternativy: zachovanie v sucasnom rozsahu, ale cez Lamac, pricom N37 by bola pripojna na ZST Lamac. Druha riesi len staru Dubravku: orezanie na usek Alexyho (pripoj) - DNV pricom by zachadzala cez staru Dubravku.
Reply on: Ike #110412:
A čo chceš robiť v noci na Patrónke? Krčmu na Brnianskej aj tak zatvárajú okolo 23. najneskôr tuším a tie pajzle na zastávke sú už dávno zavreté. ?
Reply on: 810zssk #110410:
Lepšie by bolo L 9 predĺžená do Dúbravky
a L N 5: Ružinov - Trnavské - Špitálska - Obchodná - Rača.
Prestup na iné spoje nočnej dopravy: uzol Poštová - Hodžovo nám..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.