Neviem, od koho si sa to dozvedel, ale presny odchod je 0 az 4 minuty po odchode. Potom su este dalsie kategorie, ak si dobre spominam, neakceptovatelne odchylky su nadbehnutie viac ako 1 min a meskanie viac ako 7 min.
"V tejto súvislosti už podnik vykonal aj prieskum v okolitých dopravných podnikoch, aby sa mohol prípadne inšpirovať. " - TY KOKSO! Ich napadlo sa pozriet do okolitych miest? To uz je mozne ze coskoro im dopne ze je cas tu nasu pseudoMHD zlepsit.
ja si myslim ze pri BUS PRUHU od zastavky pri podchode po molecovu by mohol byt 4min interval a aj L133 a aj by im este nejake trolejbusy ostali navyse ? ale nie, toto mesto je tak bohate a blbe, ze radsej kupi dalsie trolejbusy za desiatky milionov ktore BUDU STAT V ZAPCHE... vsak naco rozmyslat? penazi a trolejbusov mame tolko ze nevieme co s nimi, a MHD je tak atraktivna, ze keby nebodaj nestali tie trolejbusy v zapche, tak sa ludia o nastup do L32 pobiju...
"postupne zvyšovať dopravné výkony s ohľadom na
finančné prostriedky, technický stav a počet vozidiel MHD a stav dopravného personálu (vodičov MHD) rozširovaním trás spojov v rámci regiónu"
- Nedávno ktosi z mestských predstaviteľov hlásal "Nie zvyšovaniu výkonov MHD!". Pán Kadnár mal informovať účastníkov sympózia, že na rozdiel od Viedne, kde majú dopravný masterplan či ako sa to volá daný na mnoho rokov dopredu, v Bratislave sa rozhoduje aj o kľúčových veciach operatívne podľa nálady predstaviteľov (Cílek - Wolfsthallinka, Ďurkovský - Starý Most)
"zmenou organizácie dopravy zrýchliť priemernú rýchlosť
električky o 25% - preferencia na križovatkách, zníženie
počtu prejazdov cez trať"
- tak to aby konečne začali. Úspechom bude, ak sa im podarí priemernú rýchlosť električky aspoň priblížiť hodnotám, ktoré boli pred výstavbou pasívnej diskriminácie električiek (PDE).
"Zvyšovanie presnosti jazdy – dodržiavanie grafikonu
rok 1996 - 42,2 % presných odchodov
rok 2007 - viac ako 85 % presných odchodov"
- ? ? No, tak toto prosím vysvetliť. Minule som sa dozvedel, že DPB toleruje jazdu s niekoľkominútovým predstihom... Čiže otázka je, aký je ten interval, ktorý sa považuje za "presný odchod". Či to nieje náhodou tak, že naše odchody sú práve tak presné, ako si nastavíme naše tolerancie. ?
"7 spoločných predajní so železničnou spoločnosťou"
- nazvať občasnú dostupnosť cestovného lístka DPB pri okienku ŽSR "spoločnou predajňou", tak tomu hovorím odvaha.
Inak musím pochváliť niektoré vízie, napr. outsourcing opráv a pod. to je plus oproti minulému vedeniu. Čítať výročné správy z čias hrôzovlády Cng. tak to bol otras.
Omnoho viac by som ocenil, keby po zatrolejovaní obratiska žiadna 133-ka nebola a trolejbusy by sa točili Kuklovská - Molecova v 4-minútovom intervale v rannej špičke a ešte by aj nejaký zvýšil. ?
Tým chcel naznačiť, že ostatní Bratislavčania nemajú nárok na "modernú" električku? Už vidím tie zadelenia a oznam na nástenke: vypravovať iba do Petržalky ? ?
nuz...kto nebyva tam, kde ti, ktori slubuju, maju smolu...uz pocas prazdnin sa isty pan v TV KV vyjadril, ze vie slubit posilnenie intervalu a vacsie vozidla na linke 32 (aj ked tie vozidla si asi do utorka prenajat nestihnu) ?