Lepšie by bolo L 9 predĺžená do Dúbravky
a L N 5: Ružinov - Trnavské - Špitálska - Obchodná - Rača.
Prestup na iné spoje nočnej dopravy: uzol Poštová - Hodžovo nám..
a to budem akoze stihat ten isty odchod zo stanice?
cele to mas nepremyslene, rusis linky a tradicne trasy (Vajnorcania by museli zacat cestovat cez Racu), a celkovo by si jazdne doby predlzil zbytocne... ak by si chcel nocne linky tak jedine take, co budu lemovat 95% autobusovej, a z toho mi vychadza jedine N12, aj to neviem akoby sa tvarili obyvatelia starej dubravky..
a potom zavadzas uplne zbytocnu N13, vnoci tuto linku jednak netreba, jednak, ak by boli elektrickove nocne linky, tak by len kopirovala ine trasy a zbytocne ich spajala... a este by si chcel protichodnu... v noci by chodili prazne a zbytocne robili hluk
Ked uz sme pri tych elektrickovych nocakoch, nedavno som zhotovil toto:
NAVRH NOCNEJ ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY
Moj navrh ako by tie elektrickove nocaky mohli vyzerat:
N2: V rovnakej trase ako linka 2
N3: V rovnakej trase ako linka 3
N12: Hlavna stanica - Obchodna - tunel - nabrezie - Karlova Ves - Dubravka a spat
N13: Hlavna stanica - Obchodna - Namestie SNP (- Nam. L. Stura - Safarikovo namestie) - Spitalska - Vazovova - Obchodna - Hlavna stanica (s existenciou protichodneho okruhu).
NADVAZNE ZMENY AUTOBUSOVEJ DOPRAVY
N21: Len v useku Pri krizi (GARANTOVANY prestup na N12) - DNV, z usetrenych vzkm sa moze zaplatit zmena linky na standardnu obojsmernu linku namiesto okruznej
N34: Zrusenie (nahrada: N12)
N53: Detvianska (GARANTOVANY prestup na N3) - Rendez - Sportove letisko - Vajnory
N56: Zrusenie (nahrada: N53)
CP ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY
Linky N2, N3 a N12 v sulade so sucasnym systemom.
Linka N13 - vzhladom na kratsiu dobu okruhu (cca 24 minut) a specificku ulohu by v noci pred sobotou a nedelou jazdila od 23.30 do 3.30 kazdych 30 minut v kazdom smere. V ostatne dni by mohla chodit 23.30 az 00.30 v smere Obchodna - Vazovova a neskorsie spoje v smere Vazovova - Obchodna.
no ja nechapem o co ti teraz ide?? vsetci sa stazujete, ze chodia plne elektricky, ked vsak chodia prazdne, tiez to nie je dobre...podla mna je dobre, ze chodia praznd elektricky, aj ked aj podla mojho pozorovania nie su prazdne, ale tak akurat obsadene...a tak by to malo byt...a je uplne prirodzene, ze v spickach su vozy plne..je to tak uplne vsade, ci uz na sever, juh, vychod ci zapad od nas, ze v case zvysenych prepravnych narokov sa ludia musia potlacit a mimo tychto casov to uz nie je taky problem...
ok, to uznávam.
Re #110402 AAA: no pri PKO možno, ale v Karlovej Vsi si to nemyslím. A ohľadne Rače a Dúbravky, myslím že v sedle sú dosť prázdne - a to hlavne 4 a 9 (ako hovorí ufo #110392), a s 3,5,11 to tiež býva niekedy šeredné.
Áno. Ale DPB to tak nepočíta. Vo fungujúcej spoločnosti by to vychádzalo inak. Vodič električky je o chlp lacnejší - ale to nemá prakticky žiadny vplyv, to len tak na okraj.
Tusim Eripmav sa tu stazoval ze tunel Sitina boli vyhodene peniaze na nic... neviem, priamo sa ma tato stavba dotykala, ked som siel IAD hocikam, stal som v zapchach, ked MHD hocikam, stal som v zapchach... dnes nestoji ani MHD ani IAD... vsetko hladko ide... v pripade MHD su len dva problemy a sice nezavadzanie operativneho bus pruhu (vlastne ten buspruh by na lamacskej mohol byt nonstop, ten pruh sa aj tak nevyuziva - ked tadial idem IAD automaticky sa zaradim do stredneho) a potom zla chronometraz, pretoze linky zo 4.okresu tam prejdu ovela rychlejsie ako hovoria tabulky ktovie z ktoreho roku
V Dúbravke jazdí 6 liniek? Ja som teda napočítal 3. Ak myslíš Karldorf, povedz Karldorf.
A ja ti odpoviem: Áno, tých 6 liniek, čo tam v pd-šr jazdí, jazdí plných. Prečo asi sa predlžoval úchylobus z Longitálu až pod ufomost?
ved ano... ale nie som striktne proti cisto IAD stavbam, pretoze si myslim ze tieto nepriamo pozitivne ovplyvnia aj MHD...
Krasny priklad D1 Mierova-Senecka, MHD absolutne nevyuzivana, ale napriek tomu teraz nemusia vozidla MHD stat v kolonach spolu s tranzitnou dopravou... Ked sa nam podari dostavat dialnicu D4 a vyhnat tranzitnu dopravu tam, ked sa nam podari potom presmerovat miestnu a vnutrooblastnu dopravu na obchvat D1/D2, tak potom mozme odbremenit mesto od aut, a trebars aj nastavit zelene vlny pre MHD (aby ratali so statim na zastavkach)... Ta severna tangenta bymozno vobec nebola zla, pokial by odbremenila ulice v meste
to je to iste ako keby boli elektrickove nocaky, lebo elektrina sa plati pavsalne a priplaca sa len pri nadmernom vyuzivani, t.j. v rannej spicke v priebehu asi jednej-dvocho hodin, kedy je na trati o nieco viac spojov ako pocas zvysku dna...no takze keby sme mali elektrickove nocaky, tak ich mame vlastne zadarmo (len plat vodica)
"Cena práce je rovnako ako u a-busu: 1 vodič. " - nie je to nahodou dokonca tak ze vodic elektricky ma mensiu mzdu?
Inak - mozno to opotrebovanie trate by bolo mensie, ale to podla mna nie je dostatok na to aby sme vecer rusili elektricky. Skor som za zavedenie NightLines.
To šetrenie štýlu autobus namiesto električky ma dosť prekvapilo. Veď sa hovorí, že trakčná elektrina je cez víkend lacnejšia ako cez týždeň a tiež lacnejšia než diesel. Cena práce je rovnako ako u a-busu: 1 vodič. A amortizácia trate by bežala aj tak, údržbu by bolo treba robiť aj tak... . Vieš to zdvôvodnť?
Ike
cele to mas nepremyslene, rusis linky a tradicne trasy (Vajnorcania by museli zacat cestovat cez Racu), a celkovo by si jazdne doby predlzil zbytocne... ak by si chcel nocne linky tak jedine take, co budu lemovat 95% autobusovej, a z toho mi vychadza jedine N12, aj to neviem akoby sa tvarili obyvatelia starej dubravky..
a potom zavadzas uplne zbytocnu N13, vnoci tuto linku jednak netreba, jednak, ak by boli elektrickove nocne linky, tak by len kopirovala ine trasy a zbytocne ich spajala... a este by si chcel protichodnu... v noci by chodili prazne a zbytocne robili hluk