Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #110448:
No povedz mi, co ti ma DPB odpisat, ked ho (vratane mna) obvinis zo zavadzania cestujucej verejnosti len preto, ze v CP je napisane, ze spoj konci na VW, pricom on tam aj skutocne konci, len niektory ma aj pripoj dalej (t. j. nie je uvedena doplnkova informacia). Aj touto cestou ti pekne dakujem za sposobene problemy. Namety na zlepsenie sa daju pisat aj inou formou...
Reply on: AAA #110402:
pravda, rano to je v elektricke z Dubravky a Karlovky peklo..ale za tie 2 roky co pravidelne rano cestujem, mam pocit, ze cestujucich v elektrickach rano trocha ubudlo...aspon pred tymi 2 rokmi bola rano vzdy tlacenica, dnes uz to nie je uplne kazdy den..to vravim o case medzi 7:30-8:00, samozrejme, ze o tej 7:00 je to horsie..a co sa tyka naplnenosti, najplnsia chodi asi 1, potom 5 a najprazdnejsia 12..to plati aj poobede v smere do Dubravky..
Tak Jesenskeho? ?
Reply on: B737 #110451:
No Hlavne namestie to nie je, ale nevadi 😃
Dnes na Hlavnom Námestí ?
(dúfam že som zapotil správne) ?
http://www.picamatic.com/view/870158_P8217455/
Reply on: Ike #110446:
Dobry napad ?
Ten šerbel by uz ani nemali opravovat , mal by ist tou cestou ako 4507 or ine Ikace 283 ,ale nebojme sa Soudruzi ho opravia
?
Tipnime si co nas caka zajtra ? .
Este by to chcelo daky trolejbus ,napriklad taky hrzdavy 6292

uz mi je na grc ? z tohto DPB
Reply on: Peon #110448:
ZSSK povodnu tarifu budu mat dalej platnu. U SL sice "dualna" tarifa nebude, avsak nic ta nenuti aby si pocital zony. Skratka prides za vodicom, povies mu kam chces ist a on by ti mal dat spravny listok 😉
Reply on: 810zssk #110351:
Dobre, tak teda je to polopravda. ? Overil som si prakticky tie "tajné" prípoje 23-ky na "J. Jonáša VW" a musím povedať, že v oboch smeroch vzorne fungujú. ?

Chválim tiež "tajné" presunutie zastávky "Rakyta" v smere na Mláku. Vďaka tomuto presunutiu o kúsok smerom na konečnú už Rakyta nie je až tak strašne blízko za Vápencovou.
http://blog.sme.sk/blog/7569/112471/rakyta_smer_mlaka_21.8.2008.jpg

Re #110353 810zssk: No aspoň, že tak. Dúfam, že nikoho nenapadne na zaintegrovaných úsekoch zrušiť klasickú železničnú tarifu cestovného. ? A myslíte, že aj Slovak Lines súbežne zachová klasickú kilometrovú (t.j. terajšiu) tarifu?
Reply on: S499.1023 #110376:
"Električky sú prázdne preto, že je dlhý interval a NIE naopak" - len keby sa táto pravda dostala aj do vzorcov našich dopravných inžinierov! Možno aj taká malá motivácia, ako je jazda dvoch osôb na jeden lístok cez víkend by tiež pomohla "rovnomernosti" dopytu.
Reply on: Ike #110445:
inak navrhujem vznik dalsej sekcie a sice s nazvom "Preco ste to zanedbali?" - myslim ze by sa celkom uzivila - poziare, zlomene ramy, vypadnute motory ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=37348&idt=u&idg=3358&gi=0&gn=20&gs=c&gsd= kde udelali soudrozi z NDR chybu?

inak to sa magistrat nehanbi za takyto vozovy park DP?
Reply on: 810zssk #110443:
Síce to nie je treba ale bude.
Reply on: Mike #110439:
no je to bludný kruh...:/
Reply on: Mike #110438:
A to nam teraz uz spicka konci az o deviatej, teda posledny spoj zo ZP kym by sa vratil do vozovne by bolo 11.00 a popoludni spica zacina s koncom skol, teda od 13.30, cize 12.30 by musela ist z vozovne. Naozaj neviem, ci by sa to kvoli tej hodine a pol oplatilo...
Reply on: Mike #110439:
Tak zrusime aj 2. A potom vsetky elektricky. Potom aj trolejbusy. Potom celu MHD. Nasledne aj 901. A vsetci budu spokojny - LoLo nebude mat v Petrzalke ziadnu zlu, skaredu elektricku a Durkovsky bude mat viac penazi na stavanie v podstate zbytocnych autostrad.. Trebars aj v plytkom tunelY.
Reply on: pepke #110437:
A aj keď "nie je využitá", tým že ju v tom úseku zrušíš (v sedle chodia spoje L4 aj tak iba po ŽST Nové Mestok vôli PP), nezvýšiš využitosť L2, lebo znížením ponuky reguluješ aj dopyt.
Reply on: pepke #110435:
V čase brutálnych škrtov a úspor bola L4 dlhšiu dobu iba "špičková" linka. Myslíš, že sa to osvedčilo? Asi moc nie, lebo už čoskoro sa opäť zaviedla celodenná premávka, najprv iba do 19tej a teraz je to až do 21. hod. Nemá zmysel do sedla ani rušiť linky, ani zrieďovať interval...
Reply on: 810zssk #110436:
je fakt, že nejaké rozumné riešenie ohľadne 4 alebo 9 by asi nebolo kvôli druhému koncu trasy. Ale napr. presunutie K2S na 4 v tej dobe a duplákov napr. na 14 si viem predstaviť. 4 v sedle aj tak nie je veľmi využitá v úseku Zlaté piesky až minimálne ŽST Nové Mesto a následne ani v Karlovej Vsi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.