Dobry napad ?
Ten šerbel by uz ani nemali opravovat , mal by ist tou cestou ako 4507 or ine Ikace 283 ,ale nebojme sa Soudruzi ho opravia
?
Tipnime si co nas caka zajtra ? .
Este by to chcelo daky trolejbus ,napriklad taky hrzdavy 6292
ZSSK povodnu tarifu budu mat dalej platnu. U SL sice "dualna" tarifa nebude, avsak nic ta nenuti aby si pocital zony. Skratka prides za vodicom, povies mu kam chces ist a on by ti mal dat spravny listok
Dobre, tak teda je to polopravda. ? Overil som si prakticky tie "tajné" prípoje 23-ky na "J. Jonáša VW" a musím povedať, že v oboch smeroch vzorne fungujú. ?
Re #110353 810zssk: No aspoň, že tak. Dúfam, že nikoho nenapadne na zaintegrovaných úsekoch zrušiť klasickú železničnú tarifu cestovného. ? A myslíte, že aj Slovak Lines súbežne zachová klasickú kilometrovú (t.j. terajšiu) tarifu?
"Električky sú prázdne preto, že je dlhý interval a NIE naopak" - len keby sa táto pravda dostala aj do vzorcov našich dopravných inžinierov! Možno aj taká malá motivácia, ako je jazda dvoch osôb na jeden lístok cez víkend by tiež pomohla "rovnomernosti" dopytu.
inak navrhujem vznik dalsej sekcie a sice s nazvom "Preco ste to zanedbali?" - myslim ze by sa celkom uzivila - poziare, zlomene ramy, vypadnute motory ?
A to nam teraz uz spicka konci az o deviatej, teda posledny spoj zo ZP kym by sa vratil do vozovne by bolo 11.00 a popoludni spica zacina s koncom skol, teda od 13.30, cize 12.30 by musela ist z vozovne. Naozaj neviem, ci by sa to kvoli tej hodine a pol oplatilo...
Tak zrusime aj 2. A potom vsetky elektricky. Potom aj trolejbusy. Potom celu MHD. Nasledne aj 901. A vsetci budu spokojny - LoLo nebude mat v Petrzalke ziadnu zlu, skaredu elektricku a Durkovsky bude mat viac penazi na stavanie v podstate zbytocnych autostrad.. Trebars aj v plytkom tunelY.
A aj keď "nie je využitá", tým že ju v tom úseku zrušíš (v sedle chodia spoje L4 aj tak iba po ŽST Nové Mestok vôli PP), nezvýšiš využitosť L2, lebo znížením ponuky reguluješ aj dopyt.
V čase brutálnych škrtov a úspor bola L4 dlhšiu dobu iba "špičková" linka. Myslíš, že sa to osvedčilo? Asi moc nie, lebo už čoskoro sa opäť zaviedla celodenná premávka, najprv iba do 19tej a teraz je to až do 21. hod. Nemá zmysel do sedla ani rušiť linky, ani zrieďovať interval...
je fakt, že nejaké rozumné riešenie ohľadne 4 alebo 9 by asi nebolo kvôli druhému koncu trasy. Ale napr. presunutie K2S na 4 v tej dobe a duplákov napr. na 14 si viem predstaviť. 4 v sedle aj tak nie je veľmi využitá v úseku Zlaté piesky až minimálne ŽST Nové Mesto a následne ani v Karlovej Vsi.
myslel som danú radiálu z mesta až do Dúbravky.
Re #110409 richardhudec: mne je tiež prirodzené, že v špičkách sú vozy plné. Akurát, že podľa môjho pozorovania nie sú "akurát obsadené", ale "pomerne prázdne".
Re #110428 S499.1023: aké riešenie navrhujem? napr. v sedle zrušiť 4 alebo 9, príp. tam nasadiť kĺby. Svoj vek ti prezradiť nemienim, nevidím na to dôvod.
810zssk