Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes som sa po dvoch tyzdnoch dostal do MHD BA takze:
1. Kedy zmizol pristresok pred Polusom pre 98? Suvisi to s tym horucovodom? Dufam ze ked ho daju naspat tak ze tam daju aj nove materialy, lebo ak to niekto videl tak iste uzna ze je to v otrasnom stave (ako vsetky zastavky pri Poluse).
2. Opat sa zacali davat biele N cestaky?
3. Odkedy stoji Tesco kyvadlovka pri Mobelixe na zastavke 53?
4. Okolo desiatej bol asi nejaky prestoj na Vajnorskej, lebo 10.10 dosiel k PCC sest minut zmeskany spoj linky 1 a za nim viac-menej naraz dalsie 3 elektricky.

Za odpovede na otazky 1 - 3 vopred dakujem 🙂
Reply on: 810zssk #110139:
Teraz si predstav, že dakde mimo BA ti v troch dedinách po sebe nastúpi aspoň po 5 až 10 dôchodcov, ktorí okrem otázok ani nebudú vedieť kam chcú poriadne ísť. Takže busy budú meškať podakedy.
Reply on: ivanbuto #110135:
Hej a ako som počul 4 krát denne (minimálne) sa tam musí volať mestská polícia, keďže zákaz zastavenia nikto nedodržuje. ?
Reply on: Peon #110136:
Zvyknut si budu musiet len na linkovanie.

V autobusoch: Ak sa neorientuju, povedia vodicovi kam idu a ten im da listok na dany pocet zon.

Vo vlakoch: Bud poprosia tetusku nech im povie kolko je to zon, alebo si kupia listok za tarifu ZSSK (cize taky ako dnes - napr. z Pezinka do Bratislavy).

No problem.
Reply on: Peon #110136:
Keď našinec dojde do ČR, trebars také Brno kde pásma stovkového radu existujú roky, tak si pochvaľuje ako pekne spravené, že prímestské linky sú integrované do tarify a označovania spojov s mestskými. Ale to len preto, že tam si pobudne pár dní do roka. Keď už však si to má naštudovať, že v ktorom pásme presne je a nedaj bože zapamätať si číslo linky, tak je oheň na streche. Ľudia sú na Slovensku veľmi pohodlní. Dôkazom je aj nespočetne veľa lenivcov (medzi inými aj moji známi), ktorí veselo vyčkávali na linku 68 na zastávke Šustekova počas výluky na Prístavnom moste. Pričom v x-busoch boli vylepené farebné papiere A4 o zmene trás liniek, na samotných zastávkach to bolo vylepené. A keď už ani to by nepomohlo tak na označníku zastávky si všimnem, že 68 tam NESTOJÍ! Podobne ako presne pred týždňom jedna pani sa vyhrážala šoférovi, že si zapíše jeho číslo vozidla, že ho udá a ja neviem čo, za to, že nezastavil na zastávke Most Apollo a vôbec jej neprekážalo, že je zastávka zrušená. VÁŽENÍ CESTUJÚCI, NEŽ ZAČNETE CESTOVAŤ MHD, ZAČNITE VIAC ČÍTAŤ! ?
Reply on: ivanbuto #110059:
podla mna pod pojmom "bulvar" sa skryva plan zastavat vsetky tie volne priestranstva popri ruzinovskej... popritom mozu akoze-planovat aj vselico s ruzinovskou, ale pochybujem ze v plane je nieco ine ako zastavat vsetko od parkovisk pred nemocnicou az po park a.hlinku na jednej strane a na druhej sa tiez najde trochu miesta a vsak ked dovolime 20, 30, 40 poschodi tak to nebude trochu ale pekne vela...
Reply on: 810zssk #110043:
Tak ale ja som #110042 písal kvôli tomu, že hlavne pre starších ľudí bude zložité zvyknúť si na nový integrovaný systém prímestskej dopravy.

Teda, keby si ľudia pred cestou nemuseli na mapkách so zónami vždy sami počítať, aký lístok (na koľko zón) si majú kúpiť a na koľko minút im vystačí, tak skôr by v BID videli výhody než nevýhody. Naviac, tie mapky vandali šetriť iste nebudú...

Totiž ľudia nemajú radi, kritizujú a boja sa toho, čo je nové, hlavne ak tomu nerozumejú. Som zvedavý na informačnú kampaň pred spustením BID..

Ale prestávam veriť, že sa to v januári 2009 podarí spustiť, pretože nejak je "ticho" okolo toho... Ani na marec 2009 moc neverím. ?

A čo hovoríte na "Dunajbus"? Také niečo je naozaj reálne?
Jedna pochvala pre kompetentných: Na Šancovej ul. za zastávkou Karpatská bol predĺžený BUS pruh až po Bjornsonovu a bolo zrušených zopár parkovacích miest, tým pádom je zlepšené státie aj vychádzanie zo zastávky. Účinnosť opatrenia teraz bude závisieť od dodržiavania pravidiel a policajnej kontroly, obdobne ako je to o kúsok vyššie.
Reply on: S499.1023 #109930:
Tak som rád, že máš na to rovnaký názor ?
Reply on: N/A #110129:
No prepáč al myslím si, že keby mal lidl vybudovať trolejbusové obratisko tak by sa na to zvysoka vysr*l a išiel by úplne niekam inam. Aj keď to bolo lukratívne miesto, myslím si že aby obchod" z nemecka financoval naše trolejbusy... Samozrejme ja by som to prijal ale aj tak je to nejaké čudné... ?
Reply on: N/A #110130:
Dufam, ze to neurobia po vzore 1015 a nebudu ten Solaris prerabat pre zmenu na diesel, a neskratia ho o nejaky ten meter ?
Reply on: luky133 #110124:
Ak nevies,uz ho presunuli niekde inam.Uz nestoji na betone zaplachtovany.Takze ho asi davaju dokopy.Alebo poslali poliakom spat ?
Reply on: JamaVOku #110126:
Neprinieslo.Ale tusim byva zvykom dat investorovi podmienku vybudovat napr.svetla na krizovatke a pod.Tak to moze byt aj v pripade stavby Lidla.Ktovie.
Reply on: Eury #110116:
Mne sa najviac paci ta s tym "V"ckom http://www.alfa04.sk/select.php?pid=sm5
Reply on: kecho #110119:
A vieš prečo nevybrali návrh Franz Jozef? Pre toto ak som dobre pochopil:
"V 1. etape prác sme sa pokúsili o "repliku" Mosta Františka Jozefa spred 100 rokov. Popísané nároky na dopravný priestor by si však pri tomto variante vyžiadali tri roviny priehradových nosníkov, ktoré by sa už "nevmestili" na existujúce podpery, čo by si vyžiadalo úplne novú spodnú stavbu mosta. Tri roviny nosníkov by tiež obmedzili variabilnosť využitia dopravného priestoru v budúcnosti. Most by mal veľa pracných detailov a bol by navyše veľmi obtiažne montovateľný bez výluk plavby na Dunaji. Vzhľadom na uvedené by boli stavebné náklady popísaného variantu najvyššie spomedzi študovaných variantov. A aj "dizajn" mosta má svoje slabiny – šikmý priehľad priehradovými nosníkmi vytvára disharmonickú spleť prvkov."
Reply on: ivanbuto #110113:
A čo by s tým už mal len spoločné??? Veď by to lidlu nič neprinieslo... ?
Reply on: hoppusmark01 #110123:
No ale Trnavská je teda pekný tankodróm (ale aj úsek od zimného štadióna po Bajkalskú, tam som minule na bicykli nechtiac nabehol na dosť vulgárnu jamu, že som aj defekt dostal)
Ináč neviete ako to bude s 1216? Keďže nám už vyše roka stojí vo vozovni? Veď už aj záruka možno skončila tak kto ho nakoniec opraví? ?
Reply on: kecho #110115:
Neviem, na základe akých podkladov vyberajú tie úseky ciest, ktoré treba rekonštruovať, ale ak sú toto najopotrebovanejšie úseky ciest, tak Nový most, Staromestská, odbočka zo SAV na Pražskú atď už ani nepatria do zoznamu ciest.
Reply on: kecho #110114:
Tento návrh som si tiež všimol na ich stránke už minule. Je to škoda, že nevybrali tento, presne tak to malo byť. Pripomenúť si históriu napodobením mosta Franza Jozefa, ako tvaru tak aj konštrukcie. Dokonca aj tá zelená farba vyzerá dobre. A ten pohľad z "vnútra" mosta vyzerá tiež dosť dobre.
No niekto, kto vybral tie 3 návrhy a nie tento, asi moc vkusu nemal..
No uvidíme, čo vymyslia architekti. Možno to bude 1000-krát lepšie, ako toto..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.