v tarife článok 6 bod 2 je:
Bezplatné sa prepravujú:
b. držitelia preukazu občana s ťažkým zdravotným postihnutím vrátane invalidného vozíka, sprievodcu alebo vodiaceho psa (ZŤP, ZŤP-S),
Takže by malo postačiť preukázať sa
Ad. rekonštrukcia električkovej trate: Priecestie Miletičova/Trnavská je pekne zaasfaltované, také ako predtým. To je také drahé/nemožné urobiť gumové priecestie?
Ad. trolejové výhybky: Je nainštalovaná nová zbiehacia aj rozraďovacia ("B") výhybka Miletičova/Jelačičova, rýchlosť v rovom smere 40 km/h.
"Nepoznám automaty ZSSK. Dá sa v nich platiť aj platobnou kartou alebo len v hotovosti?"
Nedá. Na automatoch je síce nápis "Prilož kartu", ale ide len o kartu servisného technika.
inak krizovatka na nadjazde do Vajnor bude coskoro svetelna... Cestarov to konecne napadlo po 6 rokoch zapch a koliznych situacii... Tam sa v spicke z vedlajsej cesty proste nedalo odbocit...
Chcem sa poinformovať, ako to je keď cestuje osoba ŤZP tu u Vás v Bratislave. Má bezplatnú prepravu? Treba niečo vybaviť?
Postačí sa len preukázať preukazom ŤZP? ?
Včera odvážali "veľkú" podbíjačku z Miletičovej na nákladnom aute. Ona nemá prechodnosť po tratiach v meste??? Vždy sa vozí na miesto podbíjania po ceste??? Vie niekto?
Aha, takze hlupost a nasilie budeme odrazat zase len hlupostou a nasilim? Keby radsej zacal kazdy sam od seba, a zacal sa spravat slusne, mozno by sa aj ti revizori zacali spravat slusne..
1. Ak sa tam daju oranzove tak by sa nemali znicit.
2. V IDS JMK zas funguje normalny system - oznacis na nastupisti. Samozrejme ze si mozes kupit aj obycajny listok s tarifou CD.
3. Zaplat.
4. Na to by museli byt oznacovace co by vedeli identifikovat typ listka. To znamena vymena vyse 1000 oznacovacov.
1; Načo vlastne bude treba označovače CL na železničných staniciach (str. 30, 34 Koncepcia BID)? Aby sa stali terčom vandalov a veľa sa za ne zaplatilo? Nemám síce veľa skúseností s inými IDS, ale v IDSOK som nedávno vo vidieckej oblasti nevidel ani jeden označovač.
Vodiči Connexu Morava automaticky vydali lístok na potrebný počet pásiem (stačilo si tak ako tu povedať iba cieľ svojej cesty), čas bol počítaný samozrejme od okamihu vydania CL.
2; České dráhy na staniciach vydali CL na potrebný počet zón s časovou platnosťou od odchodu vlaku podľa cestovného poriadku, teda cestujúci musel pokladníčke povedať ktorým vlakom bude cestovať. Neviem však, či majú nejako ošetrené aj prípadné meškanie vlaku. Práve v tomto môže byť „kameň úrazu“...
Ale ide o to, že mapky so zónami študovali iba tí, ktorí chceli vopred vedieť aké cestovné budú platiť.
3; Namiesto označovačov na tých staniciach, kde lístky nepredáva pokladníčka, by automaty na výdaj CL mohli od cestujúceho vyžadovať informáciu, na ktorý vlak ide. Prípadne, žeby to bol automat na predaj CL v kombinácii s označovačom CL...
Nepoznám automaty ZSSK. Dá sa v nich platiť aj platobnou kartou alebo len v hotovosti?
V takých krátkych vlakoch ako je napr. motorák do Gänserndorfu je možné dať označovače CL priamo do vlaku (tam vlastne aj sú – rakúske). A na železničných zastávkach, kde nie je ani automat na predaj CL, by lístky na BID (s časovou platnosťou od okamihu predaja cestujúcemu) mohli predávať sprievodcovia vo vlaku.
4; A myslím, že by nebolo na škodu, keby označovače CL na lístok „vyrazili“ vždy (tak ako v Ostrave) čas konca jeho platnosti, aby ľudia nemuseli v hlave počítať dokedy im lístok platí. Alebo (ak by to náhodou nebolo príliš drahé), že by vyznačili čas označenia aj čas konca platnosti. Čo vy na to?
Pribudla nova reakcia do diskusie k clanku:
Moje nestastie na revizorov
v zneni:
Revizori...
Ak by na mna raz zakrical, tak sa otocim a nepomoze mu ani ten SBSkar, nie je taka sila, ktora by ma v tom autobuse zadrzala a prinutila ukazat moj doklad totoznosti (ten neukazem nikomu inemu ako prislusnikovi PZ SR).
Vlastne... pamatam si casy, ked som cestoval na Safarikovo namestie a kedze nasi neobratni (rozumej obezni) revizori nestihli skontrolovat vsetkych ludi, tak povedali vodicovi aby otvoril iba predne dvere. Viete si predstavit, co to znamena, ked je rano autobus c. 95 preplneny viac nez dovoluje jeho kapacita.
Vtedy som ziapal ja na revizorov, pockal som si kym sa to trosku uvolni a zacal som im buchat do zadnych dveri a vykrikovat, ze ak ma nepustia, tak zavolam policiu. Samozrejme som mal aj elektricenku, takze mi nic nemohli. Jedine na co sa zmohli, boli vulgarne narazky na moje ciro na hlave (ktore som v tej dobe nosil). Nastastie sa tlstych opic nebojim, takze im staci len naznacit, ze ak maju problem, vonku si to s nimi velmi rad vybavim - tam odvaha akehokolvek revizora konci. Su to len ubohe babky, ktore si myslia, ze ich 100+ kg niekoho zastrasi.
A ak sa ich chcete zbavit, ale bojite sa fyzickej konfrontacie, skuste na nich kricat a povedat im "ak si trufas, tak pod von a rozdame si to v malej nasobilke". Verte mi, ze na toto si cvicene opicky netrufnu. Nie preto, ze by neovladali nasobilku, ale preto, ze nevedia co to znamena...
Autor prispevku: shaggy16
No a keď sa to objavilo prvý krát v návrhu tarify BID, tak bol od tarifnej Ing. Horčíkovej veľký krik, že pre držiteľov elekričeniek iba na prvé pásmo to bude zdraženie, a pre držiteľov električeniek iba pre druhé pásmo (nevadí, že ich je nejakých 0,001%) to bude brutálne zdraženie a že títo cestujúcic chú cestovať iba v druhom pásme a nepotrebujú ani nechcú celosieťovú električenku Aspoň že Záhradníka osvietilo ? ? ? ?
Peon
1; Načo vlastne bude treba označovače CL na železničných staniciach (str. 30, 34 Koncepcia BID)? Aby sa stali terčom vandalov a veľa sa za ne zaplatilo? Nemám síce veľa skúseností s inými IDS, ale v IDSOK som nedávno vo vidieckej oblasti nevidel ani jeden označovač.
Vodiči Connexu Morava automaticky vydali lístok na potrebný počet pásiem (stačilo si tak ako tu povedať iba cieľ svojej cesty), čas bol počítaný samozrejme od okamihu vydania CL.
2; České dráhy na staniciach vydali CL na potrebný počet zón s časovou platnosťou od odchodu vlaku podľa cestovného poriadku, teda cestujúci musel pokladníčke povedať ktorým vlakom bude cestovať. Neviem však, či majú nejako ošetrené aj prípadné meškanie vlaku. Práve v tomto môže byť „kameň úrazu“...
Ale ide o to, že mapky so zónami študovali iba tí, ktorí chceli vopred vedieť aké cestovné budú platiť.
3; Namiesto označovačov na tých staniciach, kde lístky nepredáva pokladníčka, by automaty na výdaj CL mohli od cestujúceho vyžadovať informáciu, na ktorý vlak ide. Prípadne, žeby to bol automat na predaj CL v kombinácii s označovačom CL...
Nepoznám automaty ZSSK. Dá sa v nich platiť aj platobnou kartou alebo len v hotovosti?
V takých krátkych vlakoch ako je napr. motorák do Gänserndorfu je možné dať označovače CL priamo do vlaku (tam vlastne aj sú – rakúske). A na železničných zastávkach, kde nie je ani automat na predaj CL, by lístky na BID (s časovou platnosťou od okamihu predaja cestujúcemu) mohli predávať sprievodcovia vo vlaku.
4; A myslím, že by nebolo na škodu, keby označovače CL na lístok „vyrazili“ vždy (tak ako v Ostrave) čas konca jeho platnosti, aby ľudia nemuseli v hlave počítať dokedy im lístok platí. Alebo (ak by to náhodou nebolo príliš drahé), že by vyznačili čas označenia aj čas konca platnosti. Čo vy na to?