No neviem:
(a) Preferencia sa dá urobiť aj tak, aby fungovala, konkrétne na Ružinovskej je až tak veľa križovatiek?
(b) Čas nutný na presun pod zem a zo zeme?
(c) Električka ako mestotvorný prvok
(d) Obávam sa, že tuto bol nápad jednoducho zvýšiť kapacitu cesty. Načo je tu treba šesť pruhov? To je dobré urbanistické riešenie?
(e) Estetické úpravy a vytvorenie "bulváru" je možné realizovať tak či onak.
to je zle? videl si niekedy Champs-Elyses? ved by to bolo super pre elektricky, ziadna antipreferencia... miesto zeleneho pasika mozu byt vklude 2 pruhy (potom by mohli prave pruhy nahradit buspruhnu) a do zvysneho miesta nasadit nejake pekne kriky...
Ale zaujímalo by ma, kto je v tomto prípade zodpovedný? Niekto z DPB?
Ľudia, ktorí sú zodpovední za niektoré konkrétne nezmysly (napr. CSS obratisko Karloveská s antipreferenciou) už dávno nemali byť vo svojich funkciách, ak by nadriadeným skutočne záležalo.
Tu je jeden citát (máj 2008, z neverejného dokumentu) od šéfa ODP Mikuša:
"Výstavba T trate v oblasti Pribinova je súčasťou stavby EUROVEA ako požiadavka hl. mesta. Bolo to práve ODP magistrátu, ktoré vstúpilo do realizačného projektu na komunikácie cca pred dvoma týždňami s požiadavkou na výmenu stožiarov VO v projekte za kombinované všade tam, kde má premávať trolejbus."
Skús sa informovať na magistráte, ako to má teda byť.
v tarife článok 6 bod 2 je:
Bezplatné sa prepravujú:
b. držitelia preukazu občana s ťažkým zdravotným postihnutím vrátane invalidného vozíka, sprievodcu alebo vodiaceho psa (ZŤP, ZŤP-S),
Takže by malo postačiť preukázať sa
Ad. rekonštrukcia električkovej trate: Priecestie Miletičova/Trnavská je pekne zaasfaltované, také ako predtým. To je také drahé/nemožné urobiť gumové priecestie?
Ad. trolejové výhybky: Je nainštalovaná nová zbiehacia aj rozraďovacia ("B") výhybka Miletičova/Jelačičova, rýchlosť v rovom smere 40 km/h.
"Nepoznám automaty ZSSK. Dá sa v nich platiť aj platobnou kartou alebo len v hotovosti?"
Nedá. Na automatoch je síce nápis "Prilož kartu", ale ide len o kartu servisného technika.
inak krizovatka na nadjazde do Vajnor bude coskoro svetelna... Cestarov to konecne napadlo po 6 rokoch zapch a koliznych situacii... Tam sa v spicke z vedlajsej cesty proste nedalo odbocit...
Chcem sa poinformovať, ako to je keď cestuje osoba ŤZP tu u Vás v Bratislave. Má bezplatnú prepravu? Treba niečo vybaviť?
Postačí sa len preukázať preukazom ŤZP? ?
Včera odvážali "veľkú" podbíjačku z Miletičovej na nákladnom aute. Ona nemá prechodnosť po tratiach v meste??? Vždy sa vozí na miesto podbíjania po ceste??? Vie niekto?
ivanbuto
Ad. trolejové výhybky: Je nainštalovaná nová zbiehacia aj rozraďovacia ("B") výhybka Miletičova/Jelačičova, rýchlosť v rovom smere 40 km/h.