No prepáč al myslím si, že keby mal lidl vybudovať trolejbusové obratisko tak by sa na to zvysoka vysr*l a išiel by úplne niekam inam. Aj keď to bolo lukratívne miesto, myslím si že aby obchod" z nemecka financoval naše trolejbusy... Samozrejme ja by som to prijal ale aj tak je to nejaké čudné... ?
Neprinieslo.Ale tusim byva zvykom dat investorovi podmienku vybudovat napr.svetla na krizovatke a pod.Tak to moze byt aj v pripade stavby Lidla.Ktovie.
A vieš prečo nevybrali návrh Franz Jozef? Pre toto ak som dobre pochopil:
"V 1. etape prác sme sa pokúsili o "repliku" Mosta Františka Jozefa spred 100 rokov. Popísané nároky na dopravný priestor by si však pri tomto variante vyžiadali tri roviny priehradových nosníkov, ktoré by sa už "nevmestili" na existujúce podpery, čo by si vyžiadalo úplne novú spodnú stavbu mosta. Tri roviny nosníkov by tiež obmedzili variabilnosť využitia dopravného priestoru v budúcnosti. Most by mal veľa pracných detailov a bol by navyše veľmi obtiažne montovateľný bez výluk plavby na Dunaji. Vzhľadom na uvedené by boli stavebné náklady popísaného variantu najvyššie spomedzi študovaných variantov. A aj "dizajn" mosta má svoje slabiny – šikmý priehľad priehradovými nosníkmi vytvára disharmonickú spleť prvkov."
No ale Trnavská je teda pekný tankodróm (ale aj úsek od zimného štadióna po Bajkalskú, tam som minule na bicykli nechtiac nabehol na dosť vulgárnu jamu, že som aj defekt dostal)
Neviem, na základe akých podkladov vyberajú tie úseky ciest, ktoré treba rekonštruovať, ale ak sú toto najopotrebovanejšie úseky ciest, tak Nový most, Staromestská, odbočka zo SAV na Pražskú atď už ani nepatria do zoznamu ciest.
Tento návrh som si tiež všimol na ich stránke už minule. Je to škoda, že nevybrali tento, presne tak to malo byť. Pripomenúť si históriu napodobením mosta Franza Jozefa, ako tvaru tak aj konštrukcie. Dokonca aj tá zelená farba vyzerá dobre. A ten pohľad z "vnútra" mosta vyzerá tiež dosť dobre.
No niekto, kto vybral tie 3 návrhy a nie tento, asi moc vkusu nemal..
No uvidíme, čo vymyslia architekti. Možno to bude 1000-krát lepšie, ako toto..
"V 2. etape (po premiestnení električky do tunela pod Dunajom) budú električkové koridory využívané ako ďalšie cestné pruhy." takže nádhera"
Veľa vecí v tomto meste, ktoré boli v pláne, sa nezrealizovali, takže dúfam, že ani tento hlúpy plán sa nezrealizuje.
Ak už tam raz tie koľaje budú, tak dúfam, že imhd+ ostatní normálni dopravní experti nedovolia, aby tie koľaje išli preč..
Horšie by bolo, keby mal sa mala najprv spraviť na Starom moste 4-prúdovka, a koľaje by boli iba v pláne ?
zaujalo najmä:
"V roku 2007 sa a. s. Alfa 04 spolu s Reming Consult a. s. a PIO Keramoprojekt a. s. stali víťazmi medzinárodnej verejnej súťaže na DÚR, DSP, DRS a AD 1. etapy Nosného systému MHD – Bosákova ul. – Šafárikovo nám. ..... Náš zákazník, hlavné mesto SR, nás hneď v úvode projektových prác na uvedenej zákazke požiadal o vypracovanie dopravno-technicko-cenovej analýzy, ktorá by bola podkladom pre opätovné zváženie ponechania automobilovej dopravy na obnovenom Starom moste so zohľadnením tým vyvolaného zvýšenia stavebných nákladov."
"funkcia Starého mosta ako najstaršieho cestného spojenia cez rieku Dunaj v Bratislave je pre niektoré dopravné funkcie mesta nenahraditeľná." môže mi niekto vysvetliť, ktoré?
"V 2. etape (po premiestnení električky do tunela pod Dunajom) budú električkové koridory využívané ako ďalšie cestné pruhy." takže nádhera ?
na http://www.alfa04.sk/news.php "komentáre - Starý most" je všetkých 7 variantov... neviem, prečo vybrali tie tri rovnaké. Veď stačilo jedno z tých rebier, jeden záves a jeden FranzJozef - a stavte sa, že v takej konkrencii by vyhral ten...
Z toho je jasne vidieť macošský prístup "otcov mesta" k jeho vzhľadu a k nemu ako takému. Proti takému dizajnu mosta by určite protestoval len málokto.
Eury