Chcel by som sa opýtať... na podbíjanie trate vydáva nejaký príslušný orgán (napríklad regulácia železníc) povolenie, alebo si môže podbíjať DPB, kedy mu to bude vyhovovať?
Totiž bolo by vhodné podbiť trať medzi Pionierskou a Račianskym mýtom, dosť to už hádže z boka na bok ☺
Ja osobne by som bol za to, aby bol trávnatý povrch až po križovatku Záhradnícka ¤ Miletičova, potom nech si je otvorený zvršok ? Nechcem kecať, zajtra zbehnem na stavbu a opýtam sa kompetentných a dám sem jasné oficiálne stanovisko, aký materiál sa umiestni na VUIS panely (či už z. dlažba, asfalt, etc).
Aj Laca Novomeskeho-Pod Salgovikom, alebo Na Plachte - Novy Hradec Kralove. Ale to su skutocne len okrajove useky trati, kde vynimka potvrdzuje pravidlo.
No... v Bystrici možno pre férovosť by sme mohli spomenúť stúpanie Štiavničky - Tajovského - Rooseveltova nemocnica, ale inak samozrejme súhlas. Toto bude tá povestná výnimka potvrdzujúca pravidlo
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider