Ja osobne by som bol za to, aby bol trávnatý povrch až po križovatku Záhradnícka ¤ Miletičova, potom nech si je otvorený zvršok ? Nechcem kecať, zajtra zbehnem na stavbu a opýtam sa kompetentných a dám sem jasné oficiálne stanovisko, aký materiál sa umiestni na VUIS panely (či už z. dlažba, asfalt, etc).
Aj Laca Novomeskeho-Pod Salgovikom, alebo Na Plachte - Novy Hradec Kralove. Ale to su skutocne len okrajove useky trati, kde vynimka potvrdzuje pravidlo.
No... v Bystrici možno pre férovosť by sme mohli spomenúť stúpanie Štiavničky - Tajovského - Rooseveltova nemocnica, ale inak samozrejme súhlas. Toto bude tá povestná výnimka potvrdzujúca pravidlo
Vymenoval som priklady niektorych miest, kde trolejbusy jazdia na rovine, pretoze mi pripadalo, ze kopec je pre vas posvatna krava. Netvrdil som, ze jazdia na rovine vsade ani ze sa do kopcov nehodia. Nemusis mi zhanat odkazy na kopcovite trate v SR, ja mam v SR prejdene VSETKY trolejove trate. Aj inde.
Je. Ale v kopcoch nemaju ani meter trolejoveho vedenia. Vsetky trol. trate v BB su na rovine. Prv, nez sa takuto otazku opytas, pozri sa do mapy alebo do daneho mesta.
Re #109579 hoppusmark01: Preboha, sak mysli. Mysli. Mysli. A hlavne citaj, co som napisal. DD splnali kriterium frekvenciev miestokilometroch, to, ze su kopcovite, to je len BONUS.
Okrem toho, odkial vies, ze tam klbovy bus nevyjde? A ktory klbovy bus? Je totiz rozdiel medzi Karosou 741 (189 kW), Citelisom 18M (213 kW), Ikarusom 280 (141-180 kW podla typu motora) a Ikarusom 435 (191 kW). Preco by dieselovy Citelis 18M s vykonom 213 kW nevysiel Dlhace, ked ich vyjde Skoda 25Tr s vykonom 240 kW?
Papyr