Reply on: milannco #109279:
no keby niektorí Petržalčania neprotestovali a L83 zostala konečná na Dostihovej dráhe, tak by bola konečná 83 prakticky v centre mesta.. Myslím, že začiatok Petržalky sa ešte dá považovať za relatívne centrum mesta, takže prakticky 83 by bola nezávislá od zvyšku Petržalky.. Nechápem, prečo každá linka, ktorá má končiť v centre, musí končiť na Zochovej alebo na Hodžovom.. Za prvé, nie je tam kde otáčať autobusy, a za druhé keby to tam malo končiť takto viac liniek, tak bude celá Zochova zapchatí autobusmi.
milannco
Z konca jednej strany mesta na druhý sa ti zdajú dva prestupy veľa?
Existuje aj spojenie 95+12.
A je taký silný dopyt po spojení Dúbravka-Petržalka? Neviem, pýtam sa. Mne sa zdá, že v 83 sa strieda veľký počet cestujúcich práve v úseku SAV-Zochova.