Reply on: Ike #100137:
Dalsia mylna informacia: nadradena dopravna infrastruktura v roznej hierarchii vyplyva z platnej legislativy a medzistatnych zavazkov.Dopravne planovanie moze reagovat bud na existujucu situaciu alebo moze aktivne vytvarato novu situaciu. Podmienkou je len dopravna potreba/narok.
Prave preto, ze BA nema peniaze (a nema ich ani na trat do Petrzalky), nerozumiem, preco presadzujes model, ktory ju z penazi vyzmykava. Nerozumiem, preco podporujes tvorbu novych elektrickovych trati, ktore su investicne aj prevadzkovo najdrahsie.
Koho a aky zaujem tym hajis?
Re #100138 Ike: Tak to hybaj na doucovanie napriklad do nasledujucich institucii: NDS, SSC, ZSR, MDPT SR, Drahovy urad SR atd. Alebo mrkni pritom napriklad do STN736101...
Alebo staci dat do googlu retazec "nadradena dopravna infrastruktura" a "kategorizacia ciest"...
Marcelllooo
Co je vsak dolezite - je to platny uzemny plan mesta a teda pravne zavazny a podla neho sa ide. Kazdy, kto sa chce relevantne vyjadrovat k zamerom v meste, musi ho brat do uvahy.
Omyl - trat sa nerealizuje kvoli tomu, aby sa podla nej prisposobilo vsetko ostatne, ale presne naopak, ide sa stavat lebo je to nadradena dopravna infrastruktura medzinarodneho vyznamu a zaroven ma saturovat dopravne naroky v dosledku realizacie investicnych zamerov, ktore su rozbehnute v sulade s platnym UP.
Nasim zaujmom je teraz ovplyvnit veci tak, aby z toho pre nas vyplyvalo co najmenej negativ a co najviac pozitiv.