Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #165121:
To, čo som už niekoľkokrát zopakoval - že to máme odskúšané aj na SK pred rozdelením, aj v CZ, dodnes v AT a v DE - že jednottný dopravcoprevádzkovateľ logicky uprednostňuje seba.
Reply on: 810zssk #165120:
To je argumentácia typu Slávik - je to tak, lebo ja som povedal. Ja tvrdím, že to jedno NIE JE a to preto, že obchodný vzťah so sprácom infraštruktúry majú aj iní dopravcovia. Uveď ty, PREČO konkrétne to podľa teba je jedno, keď to nefunguje ani v Nemecku, ani v Rakúsku.
Reply on: AAA #165157:
Myslel som regiodopravu 🙂 ale inak by som bol rad keby raz bola regionalna dialkova nedotovana.
Reply on: 810zssk #165140:
Neschopnosť vykonať elementárne veci v tejto spoločnosti neznamená to typické slovenské, že to musíme predať.
Reply on: 810zssk #165152:
To viem aj sám. ? Lenže ty si napísal v #165132 4. bod: "Preniest objednavanie dopravy na VUCky."
Reply on: AAA #165153:
Ako je potom možné, že za rovnaký objem peňazí dokáže RegioJet odjazdiť viac spojov a dokonca znížiť cestovné a ešte z toho ich firma bude môcť profitovať?
Reply on: AAA #165153:
Preco?
Reply on: AAA #165150:
Tak toho potom diskriminuje aj samotna dotacia a tu nikto rusit nechce... toto by bola defacto tiez len dotacia.
Reply on: Solider #165138:
Nechanie regionálnej dopravy na súkromníkov je skôr hlúposť.
Reply on: AAA #165149:
Pre tvoju info, objednavanie vlakov ekvivalentmi VUCiek funguje kade-kde (a bude aj v SR, akurat to stale odsuvaju). Dialku tam spravidla objednava stat. Rozdelenie budem riesit v najblizsich dnoch podrobnejsie.
Reply on: Technopol #165144:
ibaže keby tak dnes zastavovala L95 na Štúrovej tak potom si skús predstaviť, ako by sa MBCC vytočil doprava k nástupištiam - veľmi veľmi ťažko. Ten stĺp čo je na konci druhého nástupišťa by musel ísť preč.
Reply on: 810zssk #165137:
Lenže potom diskriminuješ eventuálneho súkromného dopravcu, ktorý chce prevádzkovať nedotovanú osobnú dopravu.
Reply on: 810zssk #165132:
A ktorá VUCka by objednávala diaľkovú dopravu, mudrc? Delenie ZSSK na tri firmy znie tiež zaujímavo, len by ma zaujímalo, ktorej by si dal dvojsystémové HDV a vôbec ako by si delil park koľajových vozidiel medzi ne.
Reply on: Technopol #165144:
Ja sa obavam, ze zastavka by to kapacitne nezvladla a 95 by tam nemohla mat ani vyrovnavacku.
Reply on: Solider #165138:
ibaže na Slovensku je riziko, že môže nastať dobre známa situácia : Štát vypíše ponuku na vykonávanie vlakovej dopravy na danej trati. Čiste "náhodou" vznikne 3-4 dni predtým firma, ktorá bude mať v popise činnosti prevádzku vlakových spojov, príp. ju 3-4 pred vypísaním ponuky zaradí do svojej činnosti. Takýto šmejde, dostane oprávnenie na prevádzku na danej trati, štát mu už bude platiť, pričom daný "dopravca" bude 2 mesiace ešte len zháňať vlaky, potom namiesto dohodnutých 10 párov vlakov (po-pi) + 6 so-ne, zriadi iba 6 a len cez pracovné dni. Potom sa to začne riešiť v médiách a zistí sa, že to je známy napr. ministra dopravy alebo nejakého buzi KDHáka a prihodili známemu kšeft. Takto otvoria možnosť toho, že štát bude namiesto dotovania štátneho dopravcu dotovať spriaznených dopravcov. Na Slovensku to nie je nereálne.
Reply on: Ivan3 #165142:
Taras.
Reply on: Ivan3 #165141:
V UK to casom zacalo fungovat, navyse by sme uz vedeli na co si dat pozor a co zakonom upravit.

Mas dojem, ze medzi krajmi sa zastavili busy?
Reply on: Mike #165114:
Ja už som sa dlhšie pohraval s myšlienkou otočiť obracanie sa na šafku. T.j. 95 by išla na štúrovu pri električkách do dnešného bus pruhu, kde by bolo výstupište. Presunula by sa sem aj zastávka električiek. Nástupište by mala (s menšími upravami ) tam kde dnes stoja taxi a tie by zas boli presunuté na dnešné nastupište 95. Tým by bol dosiahnutý prestup na hrane oboma smermi.
Len to bolo v čase ked ešte fungoval starý most, neviem či by sa dnes vedel bus dostať na Dostojevského rad.
Reply on: 810zssk #165126:
plne súhlasím, iba to podporuje byrokraciu navyše a uliate peniaze, ktoré ZSSK platí ŽSR
Reply on: 810zssk #165139:
Ten kdo je zvyklý na pohodlí vlaku, tak na autobus nepřesedá, neb ten nikdy většího pohodlí mít nebude a ani mít nemůže. A ti, co jezdili Praha-brno busem tím jezdili dávno předtím než nějaký SA vůbec začal existovat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.