Reply on: 810zssk #165126:
Idea je demonopolizovať a liberalizovať osobnú železničnú dopravu a to sa dá len tak, že pre všetkých budú platiť rovnaké podmienky. Ak ZSSK nebude platiť za dopravnú cestu, nebude tak trochu zvýhodnená oproti potenciálnej konkurencií? To podľa teba vypadne z kalkulačného vzorca pre výpočet nákladov položka za dopravnú cestu alebo sa bude viesť nejaké "špeciálne" účtovníctvo? Ako potom môže konkurenčný dopravca predložiť výhodnejšiu ponuku, ak on musí rátať aj s nákladmi na dopravnú cestu? Alebo potom sa budú ponuky vyhodnocovať tak, že sa k nároku na dotáciu ZSSK pripočíta ešte ŽSR? To, že to ŽSR a ZSSK vlastní štát je z tohto pohľadu úplne irelevantné.
Mike
ok dnes dojde 95ka ak nie na čas odchodu tak minútu max dve pred odchodom. Ale ide sa predlžovať chrono, po novom keď budú vodiči stíhať, budú tam mať dajme tomu 4min. Aby stál 4minúty na nastupišti... napr., ľudia nastúpia a cvaknú si lístok.. rakoviny budú kričať že "prečo nejdeme?!!?"
Zrovna na Šafku dnes platí že tam ľudia zo Štúrovej dobiehajú nonstop a vodiči tam otvárajú dvere stále...či to bude lepšie keď tam bude autobus stáť 3 min..
A v MBCC s tou fotobunkou je pri prvých dverách problém.. 2 či 3 sekundy nikto nejde a zavrú sa automaticky..ale cestujúci ich ešte vidí otvorené tak nemačká dopyt.. a ide nastúpiť a tesne pred nim že "buch" a dvere sa zavrú, dobreže mu nepricviknú nos ? takýchto situácií tam bude bývať plno...
Aby bolo jasné ja nehovorím že sa to nedá, len z praxe píšem aké budú problémy tohto... zatiaľ čo mi napadá funguje združené výstupište a nástupište, kde vozidlo čaká dlhšie do odchodu iba na OD Slimák pri 98...