Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #164739:
tak sa trochu prešiel po daždi, ale je to fakt nezvyk vidieť v Rači ako idú za sebou 16-tka a 11-tka, i keď neviem, či to náhodou už tak nebolo aj v minulosti 😉
Reply on: 810zssk #164738:
Jezis pardon, chodi ?
Reply on: jandro #164735:
11ka nechodi.
Reply on: Ruslan #164732:
95 po skončení zápasu ani nepôjde na Vyšehradskú, ale do vozovne ? 95 je lepšia, kvôli väčšiemu rozsahu obsluhovaného územia. (okolie zast. Farského, Bradáčova, Technopol, okolie Janátorvej cesty). 68 skôr oblushuje oblasti, kde sa dá dostať aj 98 (Ovsište), príp. 93 časť Dvorov; zast. Smolenická. A na 68 možno ľudia prejdú na riadne spoje linky na zast. trhovisko ?
Reply on: derik #164728:
Ale vsak naloz bicykel do busu a odvez sa na ZST Petrzalka 🙂
Brat včera logicky uvažoval a namiesto na Nam. L. Stura sa presiel od Nového Mostu "az" na Obchodnu. Kedze chodi 16-tka, tak predsa nemôže chodiť aj 11-tka. Môže ? ? ?
Reply on: kecho #164722:
Ja by som to dal ako kyvadlovku.
Reply on: luky133 #164718:
DPB nie je schopny si spravovat CP na vlastnej stranke, nie este toto.
Reply on: Mike #164731:
prečo vlastne neurobia posilovku z L68, ale z L95 po večerných zápasoch? L68 aspoň premáva v blízkosti štadóna.
Na Vyšehradskú sa dostanú ľudia aj L93.
Reply on: kecho #164730:
Ja by som ani okruh nerobil. To mali byť 3 kĺbaky pristavené buď na Panónskej alebo na Kopčianskej (s dobrou navigáciou na ten smer), ktoré by robili robili prípoj od vlakov z Viedne a išli by rovno na zimák. Po ceste by zastavili na Karadžičke (alt. na Ml. Nivách) pri autobusovej stanici. Z ostatných zastávok po trase je Zimák dobre dostupný s MHD a po skončení zápasov aj tak idú posilové 93 95 a 98 rovno spred Zimáku...
Reply on: Ruslan #164727:
ono by stačilo, aby H3 nepremávala cez celú Petržalku, neviem, na ktorého svätého to vymysleli až skoro z Vozovne...
stačil by okruh (v Petržalke) Aupark - ŽST Pe(93/94/91/191), kopčany(bez zastavenia) ŽST Pe(80/89/99) a alternatívne buď naľavo cez záporožšskú a einsteinovu alebo doprava cez hálovu a doľava na nájazd (podľa toho, ktorá trasa je kratšia) Aupark atď...
Reply on: kecho #164722:
vidím to na oxydovanie na L89 nejaké tie dni a špeciálne asi budem chodiť na L89 v dni predstavenia. Potom už tie čísla iba posuniem do DPB a pán umelec si môže ľudí vyvážať na čom chce ? Aby sme 30-31 dní v mesiaci prevádzkovali linku, ktorá vozí šoféra + 2-8 ľudí, tak to je na rozum. Spravil som taký návrh, že bol CP účelovej L82, kombinovanej s programom divadla. Linka by premávala iba v tie dni kedy by divadlo hralo. Jeden odchod by bol pred predstavením a jeden po predstavení.
Reply on: kecho #164722:
Našťastie zo ŽST Petržalka premávajú kvalitné Rakúske nízkopodlažné vlaky, takže kto chce kvalitnejšiu jazdu na bicykli, sadne na tento vlak a odvezie sa do Pandorfu. Žiaľ k ŽST Petržalka si to treba odšľapať po našich nevydarených cyklotrasách (alias po chodníkoch, cestách a pod...).
Rakúske železnice dokonca ponukáju tzv. Einfach-Raus-Ticket aj za 35€, kde môže skupina 2-5 ľudí cestovať cez deň v R a REX (regionálne vlaky) aj s bicyklom (alebo za 28€ varianta bez bicykla)
Reply on: derik #164726:
možno by aj stačilo, ak by H3 premávala od zastávky: Lúky II. po trase: Smolenická, Jiráskova, Kopčany-sídlisko (na týchto zastávkach by samozrejme nestála) a po Kopčianskej k ŽST Petržalka (pred hlavný vchod tak ako 80, 89 a 99) a odtiaľ cez nadjazd a pri semaforoch na Hálovej do ľavého jazdného pruhu a odtiaľ na Nový most.
Reply on: Ruslan #164724:
Žiaľ toto je veľký problém ŽST Petržalka. Ono totiž človek intuitívne keď príde na neznámu stanicu tak vychádza hlavným východom (zväčša cez vestibul) a nie nejakým podchodom, pri ktorom človek očakáva skôr prístup k ďalším nástupištiam. Takže áno vo vestibule ŽST Petržalka by mali byť vidideľné informačné smerové tabule aké MHD linky odkiaľ premávajú. Ale toto je typický nedostatok Slovenských miest.
Reply on: Ruslan #164724:
tak snáď dajú do haly nejakú maxitabuľu, aby si to všimli...
Počas MS v hokeji bude H3 stáť pri ŽST Petržalka tak ako L93, 94?
Odkiaľ budú vedieť turisti prichádzajúci z vlaku, že majú ísť podchodom a cez prechod na zastávku? Lebo čo som si všimol, väčšina zahraničných turistov chodí z vlaku cez vestibul a hlavný vchod (tak ako stojí 80, 89 a 99.)
takže tento rok budú prívesy oddychovať?

http://www.sme.sk/c/5852494/na-bicykel-sa-autobusom-nezveziete.html

"Vlani skúšali cyklobusy do okrajových rekreačných častí Bratislava a Košice. Hlavné mesto ich už z ekonomických dôvodov neobnoví..."
predpokladám, že mysleli 128 a 129
Reply on: 810zssk #164661:
ozaj, mam dilemu, ci Hbusy maju byt modre alebo fialove, kedze minimalne ten v Pe nebude stat vsade 😉 ostatne h-cka som este zatial nepozeral
Re #164664 TeBeCe: "akcna skupina" ? to znie ako najnovsi akcny film z dielne DPB 😉
Re #164694 Sommelier: Maďari si zobrali šestinu k sebe? ja som vedel, že to bude nejaký sabotujúci zahraničný agent 🙂
Re #164709 no.ev.di.: čo takto pristaviť k Aréne zo dva tandemové bicykle s logom DPB?
Čo som ho ja fotil tiež tam mal ten časopis ? Prevít jeden... ?

http://imhd.sk/ba/index.php?img=69347&typ=gm

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.