Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mopy #210124:
GPS lokalizáciu majú vozy už aspoň 6 rokov (to umožňovali v nejakej obmedzenej podobe aj pôvodné palubáky a vysielačka k nim)) a tiež monitor s lokalizáciou všetkých vozov má dispečing tiež takú istú dobu.. (teda už dávno pred tou slávnou modernizáciou). Tú funkčnosť a reálne (= značne obmedzené) využitie ovplyvňované technickými a perosnálnymi limitmi vidíme..
Reply on: Mike #210123:
A ešte lepšie to je večer okolo siedmej pri zmene intervalov - 12 minút diera, na 9 K2S a tri minúty po nej 2xT na 5.?
Reply on: Mike #210120:
Chalani, chapem spravne, ze ono to teraz ide podla GPSky? Ak ano, potom predpokladam, ze DPB ma nejaku mapu kde vidi, kde-ktore vozidla ma (teda aspon tie najnovsie). To by mohli perfektne vyuzit na lokalizaciu, ked nastane nejaky problem, aby nemuselo tolko vozov uviaznut v jednom useku.. Nie vzdy sa to samozrejme da, ale mohlo by to pomoct eliminacii mnozstva.. Mam na mysli rychlejsi odklon..
To bude asi nerealizovatelne v podmienkach ake aktualne su ?
Reply on: MatejBA #210122:
Do leta tam fungovali v špičkách dupláky a v sedle tam boli K2S, ktoré išli do špičky ako prejazd na 6tku. To bol dobrý systém, až na pár odchodov (posledná K2S z Ružinova poobede po 15tej, to už je špička v plnom prúde..).
Toto riešenie teraz (že polka K2S polka dupláky) je iba prechodné, po skončení výluky verím že tam zasa pôjdu dupláky.. (resp. 29/30T).
Reply on: CraneMan #210116:
Ja zas dufam, ze na 9 pojde nieco kapacitnejsie ako K2S v spickach v niektorych casoch, lebo dnes rano sa nedalo ani dychat v L9 (ako ten vtip: cestujuci hovori druhemu "vydychnite, potrebujem sa nadychnut") a dost ludi ostavalo na zastavkach ...
Reply on: Mike #210117:
Tie gps si odhlasuju zastavky jak chcu najlepsie su tie co odhlasuju podla dveri a neviem kto vymyslal gps
Reply on: Ike #210119:
To je to zameranie podľa GPS.. a keď je krátky sled viacerých zastávok na znamenie, tak tiež s tým má palubák problémy..
Reply on: Mike #210117:
V posldnom case si na 207 všímam aj ignorovanie Valasskej. Už pravidelne sa mi stáva, že vodič to prepne manuálne, alebo ide s posunutym zoznamom zastávok.
Reply on: CraneMan #210116:
Celodenky asi áno. Polovica špičiek by mala patriť JD (z určitosťou to ešte asi nevie nikto).
Reply on: mrkvakj #210114:
"niekto z BUSE" je tu každý týždeň (teraz už možno raz za mesiac), lebo tieto palubáky sa testujú za prevádzky a všetky nedostatky sa odstraňujú tiež tu priebežne, počas prevádzky. Takže každý palubák už má iné funkcionality a aj tie sa na rôznych vozoch rôzne menia. 3+8 zjavne nie je priorita, napr. taká 95 s novými sorkami chodí často s cieľom Nám. Ľ. Štúra aj do Petržalky. Ono vodič by si aj prehodil ďalšiu jazdu, keby to reagovalo...
A vôbec, transparent s nesprávnym cieľom na novom voze videl už asi každý..Nehovoriac o úplne zhastnutých transparentoch, ktoré sa síce už vidia menej často ako v začiatkoch, ale ešte stále sa to objaví...
Reply on: roman2 #210113:
Na 9ke dúfam nie. Kompletná výprava 9ky dúfam ostane patriť naďalej Krasňanom.
Reply on: mrkvakj #210111:
Nepotvrdi to asi nikto na 100% . ALe od cca novembra kedy spojazdnia triangel na Jesenského je dosť pravdepodobné že bude opať spojená L6 a L7 do jednej linky, no vozidlá si netrúfnem . Tam bolo všetko pred výlukou ? , áno aj 30T.
Reply on: roman2 #210113:
Ako, viem ze problem bol(je?) v tom ze to na Kamennom/Namesti SNP vyhanalo ludi von hlaskou" Konecna zastavka.... Ale jeden den (cca tyzden dozadu) som na 3+8 videl #7501 zato sa pytam.

Dufam ze sa to s novym vedenim zmeni,lebo robit pomaly 4 mesiace jednu hlasku? Ako nwm co je problem,ale.myslim si ze keby sa sem povolal jeden sikovny programator alebo niekto z BUSE, tak to mame do 2 hodin hotove... lenze to by tu niekto nemohol robit 500m trate za 1 mil.€?
Reply on: mrkvakj #210111:
Mám pocit,že na 3+8 je problém s prehadzovaním cieľa...Za Mariánskou z L3 na L8 a za Poštovou z L8 na L3.Nové palubáky s tým majú problém a tuším to museli vodiči manuálne navoliť.Na to,aby to fungovalo,by musel niekto kompetentný chcieť... ?
Každopádne treba vyčkať a verím tomu,že 29/30T sa objavia aj na 3+8,6 (v pôvodnej trase z Vinohradov do Karlovky) a možno aj na 9ke ?
Reply on: Solider #210110:
Ak je za tým Penta,tak sa obávam toho,že sa to môže veľmi ľahko stať skutočnosťou ? už sa "teším" keď bude hotová tá administratívna budova na Bajkalskej ?
Ahojte,

neviete kedy sa vratia na 3+8 Forcity Plus?

Uvazuje sa po spojeni 6+7 do 6 vyprava aj tam?:)
Reply on: Konrad8 #210107:
Niekto nepochopil podstatu územného plánu. Ten hovorí o tom, čo sa v danom priestore MÔŽE realizovať, nie čo sa musí realizovať.
#210090
#210097

Dakujem za info ? Vidim podla fotiek na tejto stranke z na palubnej doske T3M alebo T3G to uz je viac prehliaditelne, ale mam este otazky aj o nych.

http://imhd.sk/ba/galeria-media/Vyhladavanie/95101/Pracovisko-vodica-T3M-7733-7734.html?&ref=ba%2Fvozidlo%2F292%2FCKD-Tatra-T3-7733.html&ghg=&ghv=292

1. Kvoli comu su tu dva pary tlacidiel na otvaranie a zatvaranie dveri? (Jeden v pravo, jeden v lavo, nedaleko tych klucov).
2. Naco je tam tlacidlo "bez funkcie"? To je kvoli tomu, aby sa mohli pridat funkcie v pripade potreby, ako snezny pluh?

A na tej 7719 som si aj vsimol, ze tam mali tlacidla oznacene ako "vystraha" a "svetelna vystraha". Naco sluzi tlacidlo "vystraha"? Pochybujem, ze tym myslia bzuciak.

Mimochodom, nabuduce budem v Bratislave v septembri 2017. Mozem ocakavat, ze T3G este budu v premavke? Nakolko prave skoncili prehliadku na 7837+38 tak predpokladam ze hej, ale neviem.
Reply on: Konrad8 #210107:
S potenciálne veľmi využívaným nadúrovňovým prechodom ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.