Reply on: fanatikmhd #211135:
EDB-čka brzdí na bezpečák aj v klasickej T3, T3 CS, T3SU, T3SUCS s výzbrojou TR37 a jej klomni TR37-10m. Akurát ešte bratyslawskie natwrdlye ynštruktori tramwajowe na to neprišli.Podmienkou je parkovacia poloha brzdovej šlapky radiča pred alebo v čase vymáčkutia BSP.
djmetla
- núdzová brzda (tlačitko v salóne) aktivuje magnetky len prvý stupeň (vynulovať sa to dá deaktivovaním kabíny alebo reštart vozu)
- Hríbik v kabíne vodiča (aktivuje absolútne všetky brzdy, EDB, ČB, Magnet) hrozí ale riziko zničenia kolies (ploché kola)
- Funkcia mrtvého muža po cca 5sec automaticky začne brzdiť maximálnou prevádzkovou brzdou až do úplného zastavenia. Čiže je to bezpečne pre cestujúcich ale ak sa stane niečo vodičovi chvíľu potrvá kým si ludia uvedomia že sa niečo deje... Voz zastaví úplne plynule (výraznejšie) ale tak ako by sa nič nedialo. Tento efekt je možne vyrušiť opätovným zatlačením radiča.
Čo sa týka magnetických bŕzd. Tie su tak efektívne a výkonné že ak ich raz niekto fakt použije bude viac úrazov kôli brzdeniu ako ktomu čomu vodič zabránil. Voz 29/30T je schopný na maximálny stupeň 2 magnetických bŕzd za slnečného suchého dňa zastaviť na dľžku voza! Osobne odskúšané! Počas aktívneho brzdenia funguje ASR.