Ja by som ťa poslal bez magnetiek proti naloženej Tatre, aby si prestal splietať momotiny typu "bude viac úrazov kôli brzdeniu ako ktomu čomu vodič zabránil".
fanatikmhd:
S akou ďalšou hodnotnou teóriou na nás vyrukuješ? Napríklad ako sa jazdí s T3 "na baterky cez tlačítko PMS"? A čo takto založiť webstránku pre výučbu alternatívnych spôsobov kuplovania? Také tu ešte nebolo... Však skús niečo originálne, potom môžeš požiadať aj o dotáciu v Audiovizuálnom fonde SR, podmienkou je poskytnúť práva pre RTVS.
Čo to splietaš za nezmysly? Aká 600 V informácia? Aká 24 V informácia? Toto máš odkiaľ? Kurňa, čo sa Strakoš vrátil do Autoškoly pateórie prednášať? Alebo stressman Šulek? Kam chodíš na takéto nezmysly? Na toaletu alebo na nespláchnutý hajzel? Ďalší konštruktér a technológ v jednej osobe?
EDB-čka brzdí na bezpečák aj v klasickej T3, T3 CS, T3SU, T3SUCS s výzbrojou TR37 a jej klomni TR37-10m. Akurát ešte bratyslawskie natwrdlye ynštruktori tramwajowe na to neprišli.
Podmienkou je parkovacia poloha brzdovej šlapky radiča pred alebo v čase vymáčkutia BSP.
Čo ja viem? Na vyhodenie peňazí? Aby bola drahšia oprava po prípadnom vykoľajení? Netuším. Jedinú výhodu v tom vidím takú, že prípadný prebiehač medzivozový ti nevy-/neroz-šklbne kábel VNR. Osobne sa mi to stalo 3x. Ja len, že už tam fyzicky je namontované ESW. Rýdzo informatívne. Len som zvedavý, ako ten mačkopes bude vyzerať opticky v súprave. Vpredu T3AS s kotasími čelami, vzadu T3Mod s klasickými a nahranato vystúpeným predným transparentom a lá T2... A ešte som zvedavý, kto to vzájomne zladí, keďže kedysi to nemalo rovnako výkonné trakčáky. Už si nepamätám kde boli aké, ale jeden zázrak mal 4 x 75 kW a druhý 4 x 90 kW. Či sa to medzičasom remotorizovalo neviem, viem len, že ako tramvaj sa to začalo chovať až potom, čo tam do regulátorov Kremienok nahral vlastné rampy. Teoreticky by to šlo aj obmedziť na výkone na jednom z regulátorov, ale netuším, aký je tam riadiaci protokol, komunikačný protokol, regulácia siloviny (frekvenčná? prúdovo-frekvenčná?)...
Zmena suvisi so zavedenim JCL IDS BK, ktore vydava aj SL a to z rovnakych zariadeni. Preto bola potrebna zmena papiera - oznacovat tie stare SL listky by bolo znacne problematicke.
Zaujalo ma, že Slovak Lines na ASMN tlačí doklad o kúpe PCL na tvrdšom papieri. To od 1. 11. 2015? To aj DPB? Tieto doklady sa (čo si pamätám) tlačili na bežné papiere aké používajú vodiči Slovak Lines pri jednorazových lístkoch.
Ak by chcel niekto počuť aj dobrú správu, dnes na štvorpruhovej ceste v oboch smeroch za priechodom pre chodcov pri nákupno-zábavnom centre Bory Mall merali policajti rýchlosť. Ale aj to tam muselo zopár ľudí zraziť auto.
Ak by niekoho zaujímali najnovšie info o plánovanej modernizácií a nechce sa mu čítať 20 stranový dokument o začatí konania o umiestnení líniovej stavby: “Električková trať Dúbravsko – Karloveská radiála” tak som tu zhrnul také najdôležitejšie veci pre šutošov a cestujúcich ? : http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=128680402&postcount=8225
Inak 1.12.2015 o 10:00 je ústne pojednávanie k danému zámeru na miestnom úrade v KV ak má niekto námietky. ?
Prenos udajov bez datoveho 24V kabla.... Medzi T3 mas prazsku hlavu a 24V informacny kabel, na T6 ako ovladas druhy voz? cez spriahlo. Takze..nato. I ked nebude aktivna 600V informacia, 24V bude.
CraneMan