Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #211160:
v podzemi ?
Reply on: MatejBA #211152:
Zastávky MHD a presun medzi nimi sú podľa tých obrázkov navrhnuté veľmi !d!otsky. ?
Reply on: MatejBA #211157:
Eurovea ma stanicu metra ? To kde ? ?
Reply on: Ike #211158:
Zas prestupny uzol v blizkosti centra mesta s napojenim na nosny system elektriciek a v kratkej dostupnosti Hlavnej Stanice a Letiska nie je zle riesenie 😉
Reply on: MatejBA #211155:
otázne je, do akej miery je projekt autobusovej stanice udržateľná investícia. Nosnou má byť predsa na území mesta koľajová doprava ?
Reply on: Petto #211156:
Kebyze ma HBR trosku predstavivosti a planovania do buducnosti, tak by tam pripravili/ponechali miesto na podzemnu stanicu elektricky tak ako Eurovea urobila stanicu metra ?
Reply on: MatejBA #211155:
V case spicky je to tam kolaps a to este ked postavia 2.najvacsie OC - uff ?
Reply on: Ike #211153:
Tak pre mna za mna nech tam je aj trhovisko ala mileticka, aj to by vypadalo lepsie ako to, co tam je teraz ?

Zaklad je, aby to naozaj postavili a aby to neskoncilo ako Hlavna Stanica (ktora ma byt do roku mozno az nikdy)
Reply on: Ike #211153:
Nech si stavajú za svoje, čo chcú, hoci netuším, kto tam môže ešte potrebovať ďalšie obchodné a administratívne centrum. Len aby to nedopadlo ako Yossarianovo nákupné centrum a nemali sme na x rokov ďalší Atómový dóm.
Reply on: MatejBA #211152:
BA sa docka noveho obchodneho centra, v ktorej bude cast garazi vyclenena pre autobusy ?
Reply on: djmetla #211133:
Ja by som ťa poslal bez magnetiek proti naloženej Tatre, aby si prestal splietať momotiny typu "bude viac úrazov kôli brzdeniu ako ktomu čomu vodič zabránil".
Reply on: luky133 #211137:
Niečo je fajn, a niečo z toho katastrofa ?
fanatikmhd:
S akou ďalšou hodnotnou teóriou na nás vyrukuješ? Napríklad ako sa jazdí s T3 "na baterky cez tlačítko PMS"? A čo takto založiť webstránku pre výučbu alternatívnych spôsobov kuplovania? Také tu ešte nebolo... Však skús niečo originálne, potom môžeš požiadať aj o dotáciu v Audiovizuálnom fonde SR, podmienkou je poskytnúť práva pre RTVS.
https://www.youtube.com/watch?v=3Hn3cU_Cee4

Niečo pre fanatikmhd, určite nás presvedčí o tom, že aj mašina s elektrickým prenosom výkonu sa dá roztlačiť, predsa videl na Tyrúre.com ...
Reply on: fanatikmhd #211136:
I ked nebude aktivna 600V informacia, 24V bude.

Čo to splietaš za nezmysly? Aká 600 V informácia? Aká 24 V informácia? Toto máš odkiaľ? Kurňa, čo sa Strakoš vrátil do Autoškoly pateórie prednášať? Alebo stressman Šulek? Kam chodíš na takéto nezmysly? Na toaletu alebo na nespláchnutý hajzel? Ďalší konštruktér a technológ v jednej osobe?
Reply on: fanatikmhd #211135:
EDB-čka brzdí na bezpečák aj v klasickej T3, T3 CS, T3SU, T3SUCS s výzbrojou TR37 a jej klomni TR37-10m. Akurát ešte bratyslawskie natwrdlye ynštruktori tramwajowe na to neprišli.
Podmienkou je parkovacia poloha brzdovej šlapky radiča pred alebo v čase vymáčkutia BSP.
Reply on: S499.1023 #211131:
Čo ja viem? Na vyhodenie peňazí? Aby bola drahšia oprava po prípadnom vykoľajení? Netuším. Jedinú výhodu v tom vidím takú, že prípadný prebiehač medzivozový ti nevy-/neroz-šklbne kábel VNR. Osobne sa mi to stalo 3x. Ja len, že už tam fyzicky je namontované ESW. Rýdzo informatívne. Len som zvedavý, ako ten mačkopes bude vyzerať opticky v súprave. Vpredu T3AS s kotasími čelami, vzadu T3Mod s klasickými a nahranato vystúpeným predným transparentom a lá T2... A ešte som zvedavý, kto to vzájomne zladí, keďže kedysi to nemalo rovnako výkonné trakčáky. Už si nepamätám kde boli aké, ale jeden zázrak mal 4 x 75 kW a druhý 4 x 90 kW. Či sa to medzičasom remotorizovalo neviem, viem len, že ako tramvaj sa to začalo chovať až potom, čo tam do regulátorov Kremienok nahral vlastné rampy. Teoreticky by to šlo aj obmedziť na výkone na jednom z regulátorov, ale netuším, aký je tam riadiaci protokol, komunikačný protokol, regulácia siloviny (frekvenčná? prúdovo-frekvenčná?)...
Reply on: Peon #211141:
SMS listok nie je predmetom PP IDS BK, kedze ide o cestovny listok DPB. Cena sa nemenila.
Reply on: Peon #211140:
Zmena suvisi so zavedenim JCL IDS BK, ktore vydava aj SL a to z rovnakych zariadeni. Preto bola potrebna zmena papiera - oznacovat tie stare SL listky by bolo znacne problematicke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.