„Dospeli sme k záveru, že cestička pre cyklistov na Trenčianskej nie je súčasťou žiadnej cyklotrasy a cyklisti ju využívajú minimálne," tvrdí Peczár. „Prispieva k tomu aj fakt, že voľba bicykla ako alternatívneho druhu dopravy a využívanie cyklotrasy nie je permanentné v každom ročnom období a nepriaznivé poveternostné podmienky v zásade neumožňujú využitie tejto dopravy."
hlavne ze vo Viedni funguje cyklisticka doprava vo velkom, tam je asi uplne ine pocasie ako v BA ?
Ja mám jeden dôvodík na oddelené číslovanie t-busových a a-busových liniek. Keď sa chcem niekam dostať v cudzom meste, snažím sa nájsť spojenie skôr t-busom, pretože je oveľa väčšia pravdepodobnosť, že jazdí často. Iná možnosť je oddelené číslovanie tzv Metrobusov - nosných autobusových liniek s hustými intervalmi (napr. Berlín - Mxx). Je dosť nepríjemné, ak si na mape nájdem spojenie, a na zastávke zistím, že autobus jazdí 2x za deň. ?
hej hej, lebo obyvatel z hornej marikovej uz od svojich 5 rokov vie, ze v Bratislave oznacujeme od 1-19 elektricky a ked pojde na vysoku skolu tak si bude pamatat, ze ked bude chciet ist elektrickou musi hladat na oznacnikoch cisla 1-19. To, ze su niekde kolajnice a ze po nich jazdia autobusy ale bez pneumatik je irelevantne. Dolezite je cislo!
Co je na tom divne? Je to len cislo. Cinania tam miesto toho maju obrazok. Myslis, ze riesia momotiny, ze autobusy musia byt v inom kaligrafickom style ako elektricky?
Ale električky je treba od autobusov v číslovaní separovať! Trolejbusy a autobusy nájde človek na jednej zastávke, ale napr. električky s B+T nie. Preto je fajn, že električky majú vymedzený čísedlný rad a tak by to malo ostať. Takto by bolo vždy treba dodávať keď niekomu budeš radiť, že "musíš ísť električkou číslo..." takto ak povieš číslo 1 až 19 je jasné, že ho treba hladať na električkovej zastávke. Prípadne by sa kľudne električky mohli označiť aj písmenami. Určite viac ako 32 električkových liniek BA mať nikdy nebude ?
skor by som rozdelenie urobil stylom 1-10 elektricky, 11-20/29 tbusy a 21/30-99 abusy - presda len, je trochu divne, ak mas L28 bus, L29 tbus a L30 elektricku (trosku chaoticke)
tak teda potom ako linky číslovať??? V IDSJMK sú MHD linky číslované električky (1-13), trolejbusy (25-39) a autobusy (40-99), potom nasledujú REGIO busy číslované od 200 po 999, tie už sú však číslované podľa oblastného označovania liniek. Takže je to individuálne dosť ako je zrejmé.
a naco? osobne nerozumiem ani potrebe oznacovat elektricky od 1-19 a autobusy od 20-199.
ako je to historicky prenos a bolo by hlupe to menit, no aky je rozdiel ci linka cislo 5 je 5ka alebo by bola 27 alebo oznacena trebars DR (Dubravka-Raca). Stale to bude rovnaka trasa, rovnaky interval, voziaca rovnaky pocet ludi, za rovnake prachy aj naklady.
Ono kludne nech su dane medzi abusove linky tbusove, ale nech su potom na zastavkach oznacene inak (napr abusove by boli klasicke, ako teraz a tbusove by mohli mat okolo napr cerveny ramik)
To je podľa mňa argumentáci na vode. NORMÁLNY človek sa orientuje podľa čísla linky, nie podľa toho, či ten autobus má na streche palice. Alebo ty, keď chceš ísť z ASMN na Dolné Hony, tak proste vlezieš do prvého trolejbusu?
Oddelené číslovanmie trolejbusových liniek je proste blbosť, úplne rovnaká ako oblastné číslovanie. Týmto diskusiu končím.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.