Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #137538:
dolezite rozhodnutie? To bude asi: S panom Bohom, idem od vas! ? ? ?
http://branozahradnik.sk/ - to je tak fasa stranka, az som sa z nej skoro .... poblil ?
Reply on: Valec #137500:
A kde sa dajú nájsť oblasti Viedne podľa čísiel? Teda myslím, kde zistím, kde sa nachádza oblasť 1, 2, 3,...,8?
Reply on: Preßburg.Germane #137498:
Aj u nás má občiansky hlas váhu, ak bývaš na DD. ?
Reply on: drink #137529:
Ja si nezvyknem hľadať spojenie na mape.
Reply on: no.ev.di. #137487:
Povedal by som, že tie zákony sú také aké sú, lebo málokto z tých, čo ich píše, rozmýšľa trochu ďalej.
Reply on: no.ev.di. #137479:
Aha, tak testovák najskôr. Ten, čo bol u vás v Máji. Asi sa zas ide niekde testovať. 🙂

V Nitre sa to hemží testovačkami od SORky. Premával tu plynový NBG12 ( http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3882224476/), potom ešte jedna NB12 biela (neoverená informácia), testovací pre Prahu ( #3000), teraz je na autosalóne jedna NB18 ( http://www.flickr.com/photos/mathulo/3969576130/) a veľmi zaujímavý bus CN 13.5. Veď viac k-report http://www.k-report.net/discus/messages/2484/11639.html?1254496541 ?
heh, k mudrym vyjadreniam dopravneho inspektoratu k MHD pripajam aj jedno k cyklistickej doprave:
http://bratislava.sme.sk/c/5043237/cyklotrasy-pribudaju-len-po-kuskoch.html

„Dospeli sme k záveru, že cestička pre cyklistov na Trenčianskej nie je súčasťou žiadnej cyklotrasy a cyklisti ju využívajú minimálne," tvrdí Peczár. „Prispieva k tomu aj fakt, že voľba bicykla ako alternatívneho druhu dopravy a využívanie cyklotrasy nie je permanentné v každom ročnom období a nepriaznivé poveternostné podmienky v zásade neumožňujú využitie tejto dopravy."

hlavne ze vo Viedni funguje cyklisticka doprava vo velkom, tam je asi uplne ine pocasie ako v BA ?
"Dobrý záhradník, lepší kraj" - tak toto je už moc 😃
Reply on: S499.1023 #137518:
Ja mám jeden dôvodík na oddelené číslovanie t-busových a a-busových liniek. Keď sa chcem niekam dostať v cudzom meste, snažím sa nájsť spojenie skôr t-busom, pretože je oveľa väčšia pravdepodobnosť, že jazdí často. Iná možnosť je oddelené číslovanie tzv Metrobusov - nosných autobusových liniek s hustými intervalmi (napr. Berlín - Mxx). Je dosť nepríjemné, ak si na mape nájdem spojenie, a na zastávke zistím, že autobus jazdí 2x za deň. ?
Reply on: Ámos #137526:
neviem ... mozno nezvyk
Reply on: no.ev.di. #137524:
hej hej, lebo obyvatel z hornej marikovej uz od svojich 5 rokov vie, ze v Bratislave oznacujeme od 1-19 elektricky a ked pojde na vysoku skolu tak si bude pamatat, ze ked bude chciet ist elektrickou musi hladat na oznacnikoch cisla 1-19. To, ze su niekde kolajnice a ze po nich jazdia autobusy ale bez pneumatik je irelevantne. Dolezite je cislo!
Reply on: MatejBA #137523:
Co je na tom divne? Je to len cislo. Cinania tam miesto toho maju obrazok. Myslis, ze riesia momotiny, ze autobusy musia byt v inom kaligrafickom style ako elektricky?
Reply on: MatejBA #137520:
A to už by na čo bolo šotodobré?
Reply on: Ámos #137521:
Ale električky je treba od autobusov v číslovaní separovať! Trolejbusy a autobusy nájde človek na jednej zastávke, ale napr. električky s B+T nie. Preto je fajn, že električky majú vymedzený čísedlný rad a tak by to malo ostať. Takto by bolo vždy treba dodávať keď niekomu budeš radiť, že "musíš ísť električkou číslo..." takto ak povieš číslo 1 až 19 je jasné, že ho treba hladať na električkovej zastávke. Prípadne by sa kľudne električky mohli označiť aj písmenami. Určite viac ako 32 električkových liniek BA mať nikdy nebude ?
Reply on: Ámos #137521:
skor by som rozdelenie urobil stylom 1-10 elektricky, 11-20/29 tbusy a 21/30-99 abusy - presda len, je trochu divne, ak mas L28 bus, L29 tbus a L30 elektricku (trosku chaoticke)
Reply on: S499.1023 #137518:
tak teda potom ako linky číslovať??? V IDSJMK sú MHD linky číslované električky (1-13), trolejbusy (25-39) a autobusy (40-99), potom nasledujú REGIO busy číslované od 200 po 999, tie už sú však číslované podľa oblastného označovania liniek. Takže je to individuálne dosť ako je zrejmé.
Reply on: MatejBA #137520:
a naco? osobne nerozumiem ani potrebe oznacovat elektricky od 1-19 a autobusy od 20-199.
ako je to historicky prenos a bolo by hlupe to menit, no aky je rozdiel ci linka cislo 5 je 5ka alebo by bola 27 alebo oznacena trebars DR (Dubravka-Raca). Stale to bude rovnaka trasa, rovnaky interval, voziaca rovnaky pocet ludi, za rovnake prachy aj naklady.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.