Reakcia na: Papyr #752:
Pánu súdruhovi ministrovi, čo zo Svidníka alebo akejsi podobnej riti, železnicou nepostihnutej pochádza a vlak prvýkrát videl keď sa v pätnástich na výlet vybral, sa hovorí Pro*****ovič a to vypovedá o všetkom. Ten človek nemá o železnici ani šajnu, chce aby ŽSR boli ziskové. Hlavne, že v predvolebnom programe tento privatizátor cukrárne v Svidníku (medzičasom skrachovanej) sľuboval, že do Svidníka železnicu privedie ale kariéru začal zastavením premávky na tuším 27 tratiach, pričom rovnaké peniaze by sa dali ušetriť racionalizáciou.
bigmac
ak rozoberies nepouzivane skupiny zriadovacej stanice zilina-teplicka, tak:
ziskas pozemky na jednu kiu a dvoch jej dalsich konkurentov,
kia, rusko, slota a zilina invest maju po probleme,
kia nemusi stavat vlecku,
zsr sa zbavia pozemku, ktory im je aj tak na figu,
majitelia pozemkov budu opat ticho,
investicia zahranicneho kapitalu nebude ohrozena,
sudy nebudu zavalene zbytocnymi kauzami.
za utrzene peniazteky mozu zsr modernizovat sucasny uzol, teda zst.zilina, zst.zilina, zriadovacka (vsetky, teda staru harfu, novu harfu, novu zriadovacku), budatinsku spojku a mozno aj zaspagatovat rajec, kapacity meniarni urcite umoznia.