re #743, miro:
asi by bolo treba donutit zssk, aby zacali s rozumnou dopravou do rajca. pokial sa to nepodari, tak zalozit vlastnu firmu, ktora to bude vediet, najlepsie v hodinovom taktovom intervale.
len nech sa to preboha nepodoba na brks! to je este horsie ako zssk, pretoze vozit 5parov vlakov v pracovne dni, to ma od dopravy.
asi by bolo treba donutit zssk, aby zacali s rozumnou dopravou do rajca. pokial sa to nepodari, tak zalozit vlastnu firmu, ktora to bude vediet, najlepsie v hodinovom taktovom intervale.
len nech sa to preboha nepodoba na brks! to je este horsie ako zssk, pretoze vozit 5parov vlakov v pracovne dni, to ma od dopravy.
bigmac
kriteriom pre posudenie vhodnosti tbusu a cohosi kolajoveho by mali byt prepravne vztahy a pozadovana kapacita objemu prepravy a pozadovany interval. ale dokazem si predstavit varianty aj jedneho, aj druheho a taktiez aj oboch v zajomnej koexistencii.
len jedno si nedokazem predstavit: ako by sa dalo spolupracovat so sucasnou zssk na takejto rozsiahlej integracii.