re #743, miro:
asi by bolo treba donutit zssk, aby zacali s rozumnou dopravou do rajca. pokial sa to nepodari, tak zalozit vlastnu firmu, ktora to bude vediet, najlepsie v hodinovom taktovom intervale.
len nech sa to preboha nepodoba na brks! to je este horsie ako zssk, pretoze vozit 5parov vlakov v pracovne dni, to ma od dopravy.
asi by bolo treba donutit zssk, aby zacali s rozumnou dopravou do rajca. pokial sa to nepodari, tak zalozit vlastnu firmu, ktora to bude vediet, najlepsie v hodinovom taktovom intervale.
len nech sa to preboha nepodoba na brks! to je este horsie ako zssk, pretoze vozit 5parov vlakov v pracovne dni, to ma od dopravy.
Jozef
Dopravu do Hyundai/Kia má zabezpečovať ŽRIDS, čiže netreba zriaďovať novú spoločnosť. Čo nazývaš odvážnym projektom, bude skutočnosťou. ZSSK sa čoskoro rozsype, nákladnú dopravu vláda predá spoločnosti CARGO asi za 15 miliárd Sk a zvyšok so stratovou osobnou dopravou a zaostalým vozovým parkom, to sa bude nazývať ZSSK. Elektrické jednotky netreba voziť z Nemecka, ŽOS a.s. Vrútky už také vyrába.
Čo sa týka Tepličky zriaďovacej stanice nie je až taká malá, ako si predstavuješ. Obhliadku môžeš začať nevyužívaným mostom cez Váh a skončíš na koľaji poza Vápenku vo Varíne pri rieke Varínke. Na zriaďovacej stanici sa nebude nič rušiť, bude sa dokončovať čo bolo po roku 1989 zničené. Sú navrhnuté štyri varianty napojenia automobilky na železnicu, uvidíme ktorý variant sa bude realizovať.