Reakcia na: PeterC #7332:
Díky. Nie som odborník, len fanatik. A vidím genialitu Žiliny práve v tom, že je to mesto, ktorého aj zdanlivo nespojiteľné časti sa dajú spojiť linkami ako 7/17, čím sa zvýšilo pohodlie cestujúcich. V mojom "návrhu" som zvýšil interval tejto linky a nemyslím si, že by ňou nemal kto chodiť (možno by bolo pomenej ľudí v úseku Hájik - Solinky, ale Hájik predsa rastie). Akurát som tam asi navrhol málo spojov z Vlčiniec ku ŽST, ale vychádzal som zo súčasného počtu spojov.
Juraj
Lenze tato varianta bola jedna z mnohych uz pri priprave sucasneho linkovania a neumoznovala 5' spickovy interval. Zaroven by nahradila L13, cim by sa zasa znizil pocet spojov cez ZU a teda co sa im teraz pridalo, zasa by stratili. Neviem, neviem, ked sme to pred casom pocitali, pre vacsinu cestujucich to vyzeralo viac negativ ako pozitiv. I ked su cestujuci, ktorych ziadny interval nezaujima, ktori ani nevedia kolko v meste liniek je a kade jazdia. Maju rano svoj spoj do roboty podobne ako z Hornej Dolnej do okresneho mesta o 5,34 a z roboty o 14,17 a nadavat zacnu, az ked zmeskaju alebo vynecha, a potom zistia, ze nasledujuci im ide az za hodinu... Ci je toto pre vacsinu lepsie ako inervalova doprava, veru neviem...