Reakcia na: PeterC #7332:
Díky. Nie som odborník, len fanatik. A vidím genialitu Žiliny práve v tom, že je to mesto, ktorého aj zdanlivo nespojiteľné časti sa dajú spojiť linkami ako 7/17, čím sa zvýšilo pohodlie cestujúcich. V mojom "návrhu" som zvýšil interval tejto linky a nemyslím si, že by ňou nemal kto chodiť (možno by bolo pomenej ľudí v úseku Hájik - Solinky, ale Hájik predsa rastie). Akurát som tam asi navrhol málo spojov z Vlčiniec ku ŽST, ale vychádzal som zo súčasného počtu spojov.
simkoslav
7/17 premáva v intervale 20 min. špička/ 30 min. sedlo
Z Vlčiniec sa koordinuje s linkou 4 (interval 20/30) čo spolu vytvára 10 min. interval v špičke a 15 min. v sedle smerom k ŽST, opačným smerom na ŽSt sa dopĺňa s linkou 14.
Smerom na Solinky je skoordinovaná 7 a 17 s linkou 13 a späť v 20-min. intervale v špičke , zvyšné spoje linky 13 do 10 /20 -min. intervalu končia na Jaseňovej. (sedlo 30 min.) Linka 3: 10/30 min. Linka 13 je tak sfázovaná s linkou 3 do 5-min. intervalu v špičke a 10 min. v sedle na Solinkách smerom do centra a späť.
Medzi Vlčincami a Štúrovým námestím sa dopĺńa l.4 (späť 14) s l. 2 (ktorú som posilnil o 1,5 autobusu).
Hájik: smerom do centra sfázované linky 6, 16, 17 (7), všetky v intervale 20 min. špička, v sedle len 7/17 a 6 obe v 30 min. intervale (spolu interval 15 min.)
Výsledok: oproti súčasnosti mi to ubralo cca dvoch vodičov v prac. deň na trolejbuse, akurát som ich presunul do linky 2.
Ak by mal niekto záujem, rozpíšem to aj podrobnejšie.