Reakcia na: Miro #6648:
Samozrejme, že netreba v Žiline kupovať žiadne kĺbové autobusy, ktoré na linkách nepremávajú a tie čo sú stoja vo vozovni na Košickej sú len ako záloha pri výpadku trolejbusov. Sólo autobusy, ktoré premávajú do prímestských častí, sa postupne obmieňajú. V pláne na rok 2006 Juraj spomínal niečo aj o nových trolejbusoch, ale aj o výstavbe ďalšej trolejbusovej trate. Nepredbiehajme však, uvidíme ako dopadne rozpočet v MZ.
Jozef
Myslím si, že najlepšie by bolo zakúpiť kĺbové nízkopodlažné vozidlá, veď na Košickej vo vozovni je ešte miesta dosť vedľa odstavených kĺbových Karos, ktoré už ani nevedia ako vyzerá mesto.
S vlečkou do automobilky KIA sa uvažovalo hneď od začiatku výstavby závodu ako aj s prístupovou komunikáciou. Oneskorenie výstavby bolo spôsobené okrem iného aj nevykúpením pozemkov pod infraštruktúru. Ak bude predpokladaná výroba 200 až 300 tis automobilov ročne, k tomu však musíme pripočítať nielen finálny výrobok, ale aj logistiku, tak preprava bude veľmi zaujímavá. Teraz má veľkú šancu aj Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s., ale nemôže čakať so založenými rukami ako jej sestra Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. Tá by chcela voziť cestujúcich do automobilky, ale je nepripravená a s argumentmi typu chceli by sme, malo by sa, Kia s nami nedebatuje a podobne, to ďaleko nedotiahne. SAD-ka a DPMŽ, s.r.o. konajú a hoci sme si to na diskusnom fóre predstavovali s dopravou hlavne cez ZSSK, tak týmto dvom prajem, nech si zarobia.