Reakcia na: Papyr #6628:
Menovaní mimožilinčania sú známi svojim negatívnym postojeom ku všetkému, čo sa v Žiline stane, bez ohľadu na to, že sa často jedná o unikátne riešenia, presne prispôsobené žilinským špecifikám, ktoré sa postupne rozšíria do celého sveta ako jedine správne. Menovaní Žilinčania sú známi svojimi iredentistickými postojmi k vlastnému mestu. Preto pán riaditeľ nebude reagovať na tieto štvavé výlevy neúspešných kandidátov na primátorov. Napríklad taký Jozef nič nekritizoval.
Jozef
My sme tu diskutovali na základe informácií z masmédií. Ja si veľmi dobre spomínam ako zo Železničnej spoločnosti, a.s. rozprávali ako budú zabezpečovať dopravu. Boli tam spomínané aj vlaky z Rajca do Varína. O vybudovaní novej zastávky na hlavnej železničnej trati sa vôbec neuvažovalo, hoci sme tu o tom disktovali. Bolo niekoľko návrhov na vybudovanie novej železničnej vlečky, ale vybral sa nie najvhodný variant. Uvažovalo sa aj o doprave zamestnancov po vlečke, ale nikto projektantovi nezadal, aby tam bola zapracovaná zastávka a ani sa neopýtal vlastníka závodu či by mohli zachádzať vlaky do areálu. Teoreticky by mohli súpravy končiť aj pred závodom a vracať sa naspäť do Žiliny. Pretože je závod rozsiahlý, tak by tam mohli byť aj dve zastávky. Zaústenie vlečky je plánované, mimoúrovňovo ponad novú komunikáciu na okraji závodui Kia Motors Slovakia a hneď vedľa závodu Hyundai Slovakia. Medzi oboma závodmi vedie aj prepojovacia komunikácia z jestvujúcej cesty v Nededzi na novú komunikáciu. Nová komunikácia v rámci úspor má byť už len obyčajný dvojpruh, na odbočovanie rozšírená o tretí pruh, a preto nevidím ohrozenie zamestnancov prechodom cez cestu.. V minulosti som spomínal, že ešte poslúžia staršie Karosy DPMŽ, s.r.o. na prepravu zamestnancov do automobilky a pravdepodobne to tak aj bude.