URBINO: ak by vypisali sutaz na Citybus/Citelis tak ho moze dodat Auto Impex, Corex, aj Mostarko, prip. Karosa s.r.o.
Alebo sa treba inspirovat nemenovanym BBDS a objednat si lubovolny autobus s dlzkou 11990 mm, objemom motora 7985 ccm a razvorom naprav XX mm. (takto nejako kupuju auto strednej triedy)
Tu sa moze jednat o ciastkovu zmluvu v ramci ramcovej, ci novy tender na NPA vseobecne. Nie?
Klbovy tr206 sa podrobuje mensej oprave spojenej s vymenou oplechovania,takze ju zatial nehladajte,to ma za sebou uz tr224,co nevidiet sa objavy v premavke.A este ak niekomu chyba tr232 tak pre poruchu zatial nejazdi,namiesto nej je zaloha227.
Klbova Karosa c.110 cela zlta,dostala po celom obvode z lava i sprava velke cierne pismena SKOLSKE VOZIDLO. Inac v autobusovom depe na Kosickej stoji na dvore aj klbovy tr234,pricinu poruchy zatial neviem.
Zdravim vsetkych.Na internetovej stranke o verejnom obstaravani Dpmz vypisal sutaz na dodavku City busu.Tu samozrejme vyhra Karosa,takze sa mozme tesit na prvy Citelis.Dufam Juraj,ze som nic nevyzradil.
Najmladším prezidentom v histórii Zväzu autobusovej dopravy (ZAD) sa stal iba 34-ročný Žilinčan George Trabelssie. Vo štvrtok 27. októbra ho v priamej voľbe zvolilo prezídium ZAD. Mediálne známy Žilinčan stojí na čele viacerých podnikov zaoberajúcich sa dopravou, ktorú vyštudoval na Žilinskej univerzite. Bližšie si o tom môžete prečítať v novom vydaní Žilinského večerníka na 3. strane aj vo formáte pdf. http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2005/zv_46/str_3.html#3/1
Neviem o Surdoku nic, ale v takychto malych osadach sa nikde nehovori o ziadnom intervale. Odvezu sa ludia do roboty, skol a k doktorovi casto 3 autobusmi v priebehu 15 minut, potom do 10h nic, potom poobede z roboty a mozno raz vecer. A finito. Nase pravne normy hovoria o minimalnej dopravnej obsluznosti a nie o intervale, hoci sa Min.dopravy kym ju financovalo, vytrvalo branilo ju definovat. Pritom EU tuto definiciu ma. Dochadzkova vzdialenost do 1,5 km, 5 parovych spojov (t.j. tam a nazad) cez pracovny den, 3 parove spoje cez vikend. Toto vacsinou ma v EU za ulohu zabezpecovat stat alebo vyssia samosprava, VUC. Vsetko naviac si obce a mesta platia zo svojho.
Takto dopadol aj Mojs. Ma 3 parove spoje cez vikend a bude mat 5-6 parovych spojov cez prac den. Ak bude chciet pani starostka viac, moze si to komercne doobjednat. Keby trochu rozmyslali, dodnes sa mohli vozit 31-kou a za omnoho mensie peniaze...
Myslim si, ze revizor by po konzultacii s vodicom konal normalne, tak ako sa stalo. Cestujuci si listok predsa ani nezabudol, ani nechcel oznacit, chcel si ho kupit, ani sa "nahodou" ani naschval neviezol viac, ako si chcel zaplatit... Niekdedy sa dokonca stava, ze ak ide o starcekov, v takomto pripade vodic sam vybehne listok kupit do automatu.
To vieš, najlepšia obrana je útok ? ale vážne, mohol by si povedať svoj názor na situáciu, ktorú som opísal v #6242? Ten mladík vlastne cestoval jednu zastávku načierno so súhlasom vodiča (sám vodič mu to navrhol, pretože mu nemal vydať z päťdesiatkorunáčky), potom si v trafike kúpil lístok, znova nastúpil a lístok si označil. Ako by to mal riešiť revízor?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK
Re #6234 Jakub: pripájam sa k prosbe o pokračovanie v spomenutom vymenovávaní výhod a nevýhod. ?