Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 4444 #5333:
Keď už sa diskutuje o znižovaní počtu liniek. Úplne zbytočná sa mi vidí L1. Pre koho je? Pre zamestnancom DPMŽ? Veď od polície má totožnú trasu ako L4 a dokonca spod Rondla po Vlčince ako L17. Tu treba robiť zmeny. Zhustite L4 ako voľakedy a many sú ušetrené. Načo ide jeden trolejbus a po ňom ďalší , ktorí pozberá tých , čo nestihli ten predchádzajúci??? A spojte si Bánovú s Mojšovou lúčkou a máte pokoj. Všetci budú spokojní.
Reakcia na: Juraj #5331:
Ono, pan riaditel, aj Vam su obcas predlozene nejake postrehy dolozene aj cislami (ako napriklad nedavno znenie tarify v Hannoveri) a ked nechcete, tak na ne nereagujete. Sice nedehonestujete a nezosmiesnujete, to je pravda, ale radsej to rovno ignorujete.

Este raz: vacsina z nas sa snazi o debatu normalnym tonom. Vase vety ako napriklad "Konkretne udaje dam vsak do diskusie vtedy, ked nastane pozitivnejsia a tvorivejsia atmosfera na fore, aby z tej diskusie okrem nadavania a zosmiesnovania vyslo aj nieco tvorive a rozumne. " zneju tak, akoby ste sa urazil, ze s Vami mladi nejednaju dost uctivo a dokedy nebudu, nic im nepoviem. Pripada mi to mozno este infantilnejsie ako obcasne vypady niektorych tu diskutujucich (vratane mna), ktore Vam tak prekazaju.

Prepacte mi moju uprimnost a hlavne sa neurazte.
Reakcia na: Juraj #5331:
Aproppo,dávnejšie si spomínal o nejakých zmenách od septembra.... Ide sa niečo udiať?
Reakcia na: Juraj #5331:
Myslím si , že logické je zlúčenie 29+30. Spojmi sa to zhruba rovná a linka je to pekná. Tento krok sa už mohol urobiť skôr. O zrušení L28 sme tu už písali... Tento krok je na mieste. Na každú zastávku tejto linky sa môžu cestujúci dostať jednou alebo viac linkami, preto táto linka už nemá zmysel. Treba navýšiť spoje na inej linke a vec je vyriešená. Juraj, vieš, stále mi vŕta v hlave spojenie na Hájik - možno aj preto, že tu bývam. Nehnevaj sa, ale zdá mi byť prinajmenšom zvláštne, že sú tu vedené 4 linky. Napríklad taká L16 - načo je? Keby fungoval prestupný systém, nemusí byť ani L6 / aj keď teraz je vyťažená pomerne dosť /. Ak má zostať zokruhovanie liniek, tak potom na Hájik len 7 a 17 a s hustejším intervalom a možnosťou prestupu. Viem, že k tej spomínanej L21 si veľmi zdržanlivý a radšej sa nevyjadruješ.... Ale skús tam načrtnúť nejaké riešenie - bude sa tam voľačo robiť? Ďalej.... Má zmasel viesť L27 až do Závodia? Veď teraz tam chodí len minimum spojov, väčšina končí na Hurbanovej. A ďalší dosť problematický bod je linka 2 a 22. Myslím si, že nie je šťastné spojenie Bytčice a Brodna spolu. Obe časti sú počtom obyvateľov a podľa trasy a vyťaženosti radikálne odlišné. Ak by fungoval prestupný systém, linka 2 môže zaniknúť. Veď pri Váhostave je možnosť prestupu. Bytčicu by som riešil samostatnou linkou a Brodno? Čo tak Mojšová Lúčka - Brodno?
Reakcia na: marek #5330:
A mne na tebe tiez nic nevadi, tak ako mi nevadi, ze na presovskom fore diskutuju prevazne hrdi presovcania a nadsenci a tiez mi to nevadi, ci ich za to niekto plati alebo nie.
Reakcia na: LUK #5327:
Nic nie je 100% super. Snad okrem tych, ktori si toto forum predstavuju spravne iba vtedy, ked ma kazdy negativne nazory a kazdy iny co len trochu pozitivny /alebo namiesto tarania dokonca podlozeny realnymi cislami!/ nazor je okamzite dehonestovany a zosmiesnovany.

Prevazna cast "auditu" spociva v subore programov /software/, do ktoreho je mozno kedykolvek "presypat" udaje o oznaceniach CK a pap.CL a operativne vyhodnotit zmeny prepravnych prudov, zatazenia nielen liniek ale aj jednotlivych vozidiel nielen na celych linkach ale aj v jednotlivych medzizastavkovych usekoch a to nielen pocas dna alebo spicky-sedla, ale aj po jednotlivych polhodinach. Audit ukazal nielen vztah zdrojov-cielov ciest /s naslednou moznostou priameho spojenia alebo prestupov/ ale aj niektore navrhy opatreni.

Jedno z nich /a to chvalabohu nebude tu nikto kritizovat, lebo sa na tom zhodneme/ je znizenie poctu liniek a zvysenie /zahustenie/ intervalov na nich, a to zrusenim alebo zlucenim liniek. Avsak nove linky su na prvy pohlad natolko zvlastne a na zilinske zvyklosti nezvykle, ze to este urobi peknu burku v pohari vody a riadnu diskusiu. Konkretne udaje dam vsak do diskusie vtedy, ked nastane pozitivnejsia a tvorivejsia atmosfera na fore, aby z tej diskusie okrem nadavania a zosmiesnovania vyslo aj nieco tvorive a rozumne.

Druhe z nich je vybudovanie noveho obratiska trolejbusov niekde pri zimnom stadione a vybudovanie prepojky na Solinkach medzi Rudnayovou a Pod hajom.

Tretie je spojenie L 30 a L31 alebo L30 a L29. Zrusenie L28. atd... Samozrejme toto vsetko pre niektorych cestujucich bude znamenat zvysenie poctu prestupov, co zas prinesie komentare, aj ked uz bude fungovat prestupny system.
Atd atd, neskor dalsie.
ad Jozef:
jozef, nemam nic proti tebe... ale z tvojich prispevkov sa mi zda, ze si nadsenny slotovec, hrdy zilincan, 100% presvedceny o vsetkych krokoch DPMZ ze su spravne....

Trochu blba otazka:
Aj ta niekto za toto pozitivne vypisovanie plati????

a teraz otazkla na ktoru chcem odpoved:
Pisal si, ze v nedelu beries stopky a ides kontrolovat palubne pocitace, alebo odchody zo zastavok....
Je mi trochu divne, ze si beries stopky, ked mne si radil lepsie hodinky, ale dufam, ze aj v ZA si na stopkach nameral, ze jedna minuta ma 60 sekund a 1 hodina 60 minut.

TAK AKO TO DOPADLO????
ALEBO SI NEBOL NA NEDELNOM ZATAHU???
Aké máte skúsenosti s revízormi na nočných spojoch? Zažili ste už niekedy v noci nejakého? Prípadne by sa mohol aj Juraj vyjadriť aké zvyknú mať nasadenie 😉
Reakcia na: LUK #5327:
Ja si myslim, ze Zilina nema najhorsie linkove vedenie MHD. Dalo by sa povedat, ze co sa tyka autobusov, tak najlepsie, a co sa tyka trolejbusov, je dost komplikovane, ale ked miestnym to tak vyhovuje, tak preco nie ? Najhorsie linkove vedenie MHD na Slovensku ma podla mna jednoznacne Prievidza.
Reakcia na: Majo #5326:
žiadny, všetko je predsa super... ?
Reakcia na: Jozef #5325:
Som pocul, ze bol audit v DPMZ ? Aky to bude mat dopad na linkove vedenie ?
Reakcia na: LUK #5324:

Nikto nič zlé nevymyslel, lebo vždy bolo spojenie medzi Solinkami a Vlčincami L5 a keď sa spravilo minulý rok prepojenie medzi Solinkami a Vlčincami, tak linka L5 prechádza po celom okruhu. Samozrejme, že keď je linka zokruhovaná, tak musí byť k nej protismerná L15. Minulý rok sa tu už toľkokrát písalo prečo sa robí prepojenie medzi Solinkami a Vlčincami, že je už zbytočne tu o tom písať. Na každom okruhu musí byť aj konečná a ako najvýhodnejšie riešenie vychádzala len Matica slovenská. Z obratiska Fatranská sa nedá vychádzať smerom na Solinky a z obratiska Jaseňová zas na Vlčince. Okrem toho zastávka Matica slovenská je uprostred sídliska Vlčince. Zokruhovaná linky L5/15 premávajú už rok a nie je mi známe, že by sa niekto na ne sťažoval. Všetko sa tu už prediskutovalo pred rokom. Ja osobne využívam z Hlín obe linky a keď idem na Fatranskú, tak mám bližšie po novej trase. Však preto bola aj nová trolejbusová trať vrátane novej komunikácie za 115 miliónov Sk z prostriedkov mesta postavená, aby sa ľudia medzi sídliskami nevozili cez celé mesto.
Reakcia na: Jozef #5321:
"týmto dômyselným riešením" len ošetril to, čo zle vymyslel... ?
Reakcia na: Jozef #5321:
Človeče, za iného režimu by si mohol byť aj ministrom propagandy ? ? ? .
Reakcia na: Miro #5320:

To by bolo komentárov znalcov žilinskej dopravy, keby pribudla ďalšia linka. S linkami 5/15 na Fatranskej a MS nie sú nijaké problémy a s týmto dômyselným riešením vyšiel DP len v ústrety požiadavkám cestujúcej verejnosti.
Reakcia na: Jozef #5310:
Ešte by sa to dalo riešiť tak, že by trolejbus na tú jednu zastávku zmenil číslo ? a hneď by sme mali o dve linky viac ?
Reakcia na: Jozef #5315:
Primátor Žiliny bol proste opäť skvelý. Mňa zase opäť dorazil svojou právnou nevedomsťou, keď jednak zmotal piate cez deviate, jednak prehlásil, že súd nesmie revidovať rozhodnutie vlády SR. Typický monarcha, nohužiaľ z kategórie tých degenerovaných.
Reakcia na: LUK #5317:
No prave. Lebo sme si postavili prilis vela okruhov a prilis malo normalnych konecnych. Nuti nas to mat co najviac polookruhovych liniek, dokonca aj okruhove. Mnou nenavidene okruhove linky by nemuseli byt, keby bola niekde zmysluplne este jedna klasicka konecna. Ak by sa podarilo trolejbus dostat napr. na druhu stranu zeleznice, velmi by to celej veci pomohlo.
Reakcia na: Papyr #5314:
prečo? Lebo sme si postavili toľko okruhov, až sa nám z nich zatočila hlava. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.