dnes cca o 15tej na ulici Obvodova pri Metre sa stala vazna dopravna nehoda dvoch osobnych aut, co sposobilo aj zdrzanie trolejbusov. Niekolko desiatok minut sa tam hromadili trolejbusy (asi 7 vozidiel) a po sprejazdneni jedneho jazdneho prudu sa pohli najskor vozidla iduce smerom do mesta. Po prejdeni posledneho vozidla, trolejbusom v opacnom smere boli prehodene tykadla na druhu stopu a presli aj tie.
Jozef
Týmto spôsobom DP vyšiel v ústrety cestujúciml, že napr. L15 nekončí uprostred sídliska, ale na jeho konci Fatranskej a opačne L5 nezačína uprostred sídliska, ale na Fatranskej.
DP veľmi zmysluplno vyriešil linky L5/15 v otázke začiatku a konca okruhovej linky. Napr. z Fatranskej vychádza L5, prejde po strednom okruhu, ale nekončí na Fatranskej, ale o zastávku nižšie na MS. Tu prejde na odstavnú stopu, vodič vymení číslo na L15 a vychádza teraz z MS ako L15 smerom na Fatranskú, prejde stredným okruhom, ale nekončí na MS, kde začínal, ale prejde o zastávku ďalej na Fatranskú. Tu prehodí číslo na L5 a ide opačne, tak ako je uvedené povyše. Týmo spôsobom sa vyšlo v ústrety cestujúcej verejnosti, aby nebola konečná len na MS. Aby nedochádzalo k nedorozumeniam, lebo tá istá linka prechádza jeden medzizastávkový úsek až dvakrát, tak vpredu je tabuľka, že vozidlo napr. končí na Fatranskej a nejde ďalej na stredný okruh. Okrem toho na zastávke MS sú zastávky výstupné a nástupné zreteľne oddelené, prípadne aj zastávky, ktoré idú do centra a ktoré idú smer konečná Fatranská sú oddelené na protiľahlých stranách ulice.