Reakcia na: 4444 #5333:
Keď už sa diskutuje o znižovaní počtu liniek. Úplne zbytočná sa mi vidí L1. Pre koho je? Pre zamestnancom DPMŽ? Veď od polície má totožnú trasu ako L4 a dokonca spod Rondla po Vlčince ako L17. Tu treba robiť zmeny. Zhustite L4 ako voľakedy a many sú ušetrené. Načo ide jeden trolejbus a po ňom ďalší , ktorí pozberá tých , čo nestihli ten predchádzajúci??? A spojte si Bánovú s Mojšovou lúčkou a máte pokoj. Všetci budú spokojní.
Jozef
Nikto nič zlé nevymyslel, lebo vždy bolo spojenie medzi Solinkami a Vlčincami L5 a keď sa spravilo minulý rok prepojenie medzi Solinkami a Vlčincami, tak linka L5 prechádza po celom okruhu. Samozrejme, že keď je linka zokruhovaná, tak musí byť k nej protismerná L15. Minulý rok sa tu už toľkokrát písalo prečo sa robí prepojenie medzi Solinkami a Vlčincami, že je už zbytočne tu o tom písať. Na každom okruhu musí byť aj konečná a ako najvýhodnejšie riešenie vychádzala len Matica slovenská. Z obratiska Fatranská sa nedá vychádzať smerom na Solinky a z obratiska Jaseňová zas na Vlčince. Okrem toho zastávka Matica slovenská je uprostred sídliska Vlčince. Zokruhovaná linky L5/15 premávajú už rok a nie je mi známe, že by sa niekto na ne sťažoval. Všetko sa tu už prediskutovalo pred rokom. Ja osobne využívam z Hlín obe linky a keď idem na Fatranskú, tak mám bližšie po novej trase. Však preto bola aj nová trolejbusová trať vrátane novej komunikácie za 115 miliónov Sk z prostriedkov mesta postavená, aby sa ľudia medzi sídliskami nevozili cez celé mesto.