Už je zverejnený víťaz na trolejbusy s pomocným pohonom. Neviete s akou karosériou? Diki
http://www.dpmz.sk/userfiles/Sutaze/2018/Trolejbusy%20s%20pomocn%C3%BDm%20pohonom/Inform%C3%A1cia%20o%20v%C3%BDsledku%20vyhodnotenia%20pon%C3%BAk_Trolejbusy%20s%20pomocn%C3%BDm%20pohonom.pdf
http://www.dpmz.sk/userfiles/Sutaze/2018/Trolejbusy%20s%20pomocn%C3%BDm%20pohonom/Inform%C3%A1cia%20o%20v%C3%BDsledku%20vyhodnotenia%20pon%C3%BAk_Trolejbusy%20s%20pomocn%C3%BDm%20pohonom.pdf
PDM.8.99
Obehy vozidiel má riešiť dopravca, objednávateľ stanovuje podobu CP. Samozrejme objednávateľ by mal tiež prihliadnúť na to aby sa vozidlá mali ako dostať na druhú konečnú aby bolo možné vykonať nasledujúci spoj, a nadväzne ďalší a ďalší, aby nedošlo k tomu, že zrazu na spoj v strede špičky nebude vozidlo a na opačnej konečnej budú 2-3 vozidlá.
Predísť neefektívnemu obehu vozidla pri 30 min jazdnej dobe a 60min takte by sa dalo iba tak, žeby sa 60 min takt skrátil na 30 min. To by však bola silná stávka na zdvojnásobnenie ponuky spojov, ktorá by sa začala vracať podobe vyššieho počtu cestujúcich. To by prišlo najskôr tak o rok, keďže slováci pokiaľ nemajú do 10 min žiadaný spoj, tak je zle.
Ohľadom sociálok - kamarát čo jazdí v ZA, tak potvrdil, že sociálky v ZA sú jedna veľká mizéria a to vrátane Vlčiniec, kde sa točí asi najviac spojov a liniek. Keď ani takéto mestské obratiská niesú poriešené, tak asi vieš ako to je na obratiskách v "dedinských" častiach Žiliny ...
c) Nuž treba začať masírovať mozgy ľuďom, nech na danú zmenu vznikne tlak, masírovať poslancov, inak sa bez vetra ani lístok nepohne. Treba vyskúšať všetky dostupné legálne prostriedky. Navyše dnes v dobe internetu je to myslím ľahšie ako kedysi keď sme museli písať listy všade a posielať poštou, či doniesť na podateľňu. V tomto by som to videl optimistiky celkom