Reakcia na: ospik #11504:
No v koncepcii sú dosť hrubé laické chyby:1, K linke č.1 je to nezmysel vzhľadom na to že ľudia sú zvyknutí na to že Carreforurácka linka bola 8 alebo 6. Určite neprečíslovať.
2, Linka 4/6 je určite nereálna, vzhľadom na to že vodiči by sedeli v jednom vozidle xx dlhý čas. A pokiaľ by linka 4 niekde na fatranskú zmenila na L.6 cestujúci by boli úplne zmagorení a neviem ako by sa na to vymýšľaľ cestovný poriadok.
No neviem si to moc predstaviť, bolo by dobré, keby si uviedol aj interval, takto sa to nedá až tak posudzovať, neviem či chceš L.7 a L.17 ako nosné linky, alebo len ako doplnkové. Vzhľadom na dnešné dopravné zápchy nie sú veľmi výhodné také dlhé linky ako 7,17. Keby si upresnil interval, dalo by sa k tomu lepšie vyjadriť, ale táto koncepcia sa mi zdá zastaralá. Resp. je to okopírovaná AVTD, a možno by to chcelo si prečítať to čo sa na tomto fóre v minulosti diskutovalo.
ospik
Vykonávalo by to 18 vozidiel, jazdná doba 73 minút +8minút prestávka no a krát2 (jazda späť) je 81x2=162 minút. Podelím počtom vozidiel 18 a je tu 9-minútový interval. Čiže z Fatranskej o 7:00 ako 4ka, potom o 7:40 ako 6ka, ale 4ka po nej už o 7:45 a pred ňou o 7:36. Teda do mesta z Vlkov v špičke každých 4 a 5 minút, v sedle s polovičným počtom vozidiel na linke 10 a 8 minút.
Zo žel. stanice na Vlky ten istý interval a bolo by to z jednej strany, nie, prebehávať cez podchod lebo teraz nevieš či pôjde skôr 14ka či 4ka. No a do menších žilinských sídlisk, Hájik, Hliny každých 9 minút v špičke, každých 18 v sedle, na Solinky aj L.3.
? S tou tarifou, ak by DPMŽ chcel, tak sa môže potrápiť. Určite ak nastúpim na Dieli a pôjdem na Cyrila a Metoda, tak to musí byť jeden spoj