Reakcia na: marek #3225:
Tiež som zíral, keď som v stredu čakal na Hurbanovaj na Tbus a asi o 14:45 odchádzal bus L27 s otvorenými strednými a zadnými dverami. Sledoval som ho, kým nezašiel za roh a dvere sa ani nezačali zatvárať. Podľa kompetentných ľudí by mal byť rozjazd s otvorenými dverami blokovaný, ale všetko sa dá vyradiť...
Jozef
Autobusov je v DP dostatok, dokonca 6 ks je zapožičaných v lyžiarskom stredisku v Oščadnici. Kĺbové autobusy nemajú kde v meste premávať, lebo výkony sú pokryté trolejbusmi. Ak nepočítame linky do mestských častí, tak v meste zostali len tri autobusové linky L2, L26 a L28, z ktorých dve aj tak končia v prímestských častiach. Nevyužité autobusy treba sem-tam "prevetrať", a preto sa nasadzujú na linky. Do prímestských častí premávajú len sólo autobusy a len na linke č.2 niekedy premáva kĺbový autobus, ale aj ten je nevyužitý. Vo väčšine prípadoch nie je možné nasadiť klbáky do obcí, lebo nie sú tam vyhovujúce priestory na otáčanie. Preto sa objavia niekedy v meste kĺbové autobusy namiesto trolejbusov. Nie je teda za tým špičkový odber elektrickej energie alebo využíívanie maximálneho výkonu, ako tu bolo spomínané. O tomto sa tam však rozprávalo.