No a preco premava teda linka 28 aj v sedle?
Ake rozumne dovody ma na to DPMZ?
Ja ako dopravca by som setril vsade, kde sa da... a myslim si, ze tu sa naozaj da.
Zilina ma 49 Tbusov a turnusova potreba je iba 29???
Nie je to trochu vela? DPMZ ma skoro 50% zalohu... a z toho mi vychadza, ze tie zvysne len stoja v depe a hrdzaveju...
radsej by som privital menej Tbusov, ale modernejsie... Pocul som, ze hned na zaciatku prevadzky DPMZ kupil vacsie mnozstvo Tbusov 14Tr, 15Tr lebo boli za rozumnu cenu a mali vtedy na to... malo ist o rok 1994... a teraz stoja a chyta ich hrdza.
Ake rozumne dovody ma na to DPMZ?
Ja ako dopravca by som setril vsade, kde sa da... a myslim si, ze tu sa naozaj da.
Zilina ma 49 Tbusov a turnusova potreba je iba 29???
Nie je to trochu vela? DPMZ ma skoro 50% zalohu... a z toho mi vychadza, ze tie zvysne len stoja v depe a hrdzaveju...
radsej by som privital menej Tbusov, ale modernejsie... Pocul som, ze hned na zaciatku prevadzky DPMZ kupil vacsie mnozstvo Tbusov 14Tr, 15Tr lebo boli za rozumnu cenu a mali vtedy na to... malo ist o rok 1994... a teraz stoja a chyta ich hrdza.
Valec
Čo sa týka autobusov na t-bus linkách, tak väčšinou sú to vozy 113 (záloha za kĺbáky) a 81 (záloha za sólo vozy).
Ak som to dobre z debaty na DP pochopil, tak momentálna max. vypravenosť trolejbusov je 29 vozidiel z 43. Takže ich isto máme viac než dosť.
Re #3225 marek: O problémoch dlhého otvárania dverí sme diskutovali aj minulý rok v takomto období. Asi táto zima tomu mechanizmu moc neprospieva.