No a preco premava teda linka 28 aj v sedle?
Ake rozumne dovody ma na to DPMZ?
Ja ako dopravca by som setril vsade, kde sa da... a myslim si, ze tu sa naozaj da.
Zilina ma 49 Tbusov a turnusova potreba je iba 29???
Nie je to trochu vela? DPMZ ma skoro 50% zalohu... a z toho mi vychadza, ze tie zvysne len stoja v depe a hrdzaveju...
radsej by som privital menej Tbusov, ale modernejsie... Pocul som, ze hned na zaciatku prevadzky DPMZ kupil vacsie mnozstvo Tbusov 14Tr, 15Tr lebo boli za rozumnu cenu a mali vtedy na to... malo ist o rok 1994... a teraz stoja a chyta ich hrdza.
Ake rozumne dovody ma na to DPMZ?
Ja ako dopravca by som setril vsade, kde sa da... a myslim si, ze tu sa naozaj da.
Zilina ma 49 Tbusov a turnusova potreba je iba 29???
Nie je to trochu vela? DPMZ ma skoro 50% zalohu... a z toho mi vychadza, ze tie zvysne len stoja v depe a hrdzaveju...
radsej by som privital menej Tbusov, ale modernejsie... Pocul som, ze hned na zaciatku prevadzky DPMZ kupil vacsie mnozstvo Tbusov 14Tr, 15Tr lebo boli za rozumnu cenu a mali vtedy na to... malo ist o rok 1994... a teraz stoja a chyta ich hrdza.
Jozef
Autobusov je v DP dostatok, dokonca 6 ks je zapožičaných v lyžiarskom stredisku v Oščadnici. Kĺbové autobusy nemajú kde v meste premávať, lebo výkony sú pokryté trolejbusmi. Ak nepočítame linky do mestských častí, tak v meste zostali len tri autobusové linky L2, L26 a L28, z ktorých dve aj tak končia v prímestských častiach. Nevyužité autobusy treba sem-tam "prevetrať", a preto sa nasadzujú na linky. Do prímestských častí premávajú len sólo autobusy a len na linke č.2 niekedy premáva kĺbový autobus, ale aj ten je nevyužitý. Vo väčšine prípadoch nie je možné nasadiť klbáky do obcí, lebo nie sú tam vyhovujúce priestory na otáčanie. Preto sa objavia niekedy v meste kĺbové autobusy namiesto trolejbusov. Nie je teda za tým špičkový odber elektrickej energie alebo využíívanie maximálneho výkonu, ako tu bolo spomínané. O tomto sa tam však rozprávalo.