No a preco premava teda linka 28 aj v sedle?
Ake rozumne dovody ma na to DPMZ?
Ja ako dopravca by som setril vsade, kde sa da... a myslim si, ze tu sa naozaj da.
Zilina ma 49 Tbusov a turnusova potreba je iba 29???
Nie je to trochu vela? DPMZ ma skoro 50% zalohu... a z toho mi vychadza, ze tie zvysne len stoja v depe a hrdzaveju...
radsej by som privital menej Tbusov, ale modernejsie... Pocul som, ze hned na zaciatku prevadzky DPMZ kupil vacsie mnozstvo Tbusov 14Tr, 15Tr lebo boli za rozumnu cenu a mali vtedy na to... malo ist o rok 1994... a teraz stoja a chyta ich hrdza.
Ake rozumne dovody ma na to DPMZ?
Ja ako dopravca by som setril vsade, kde sa da... a myslim si, ze tu sa naozaj da.
Zilina ma 49 Tbusov a turnusova potreba je iba 29???
Nie je to trochu vela? DPMZ ma skoro 50% zalohu... a z toho mi vychadza, ze tie zvysne len stoja v depe a hrdzaveju...
radsej by som privital menej Tbusov, ale modernejsie... Pocul som, ze hned na zaciatku prevadzky DPMZ kupil vacsie mnozstvo Tbusov 14Tr, 15Tr lebo boli za rozumnu cenu a mali vtedy na to... malo ist o rok 1994... a teraz stoja a chyta ich hrdza.
Miro
O možnosti znižovania špičkového odberu nasadením autobusov sa hovorilo, ale túto možnosť riaditeľ tiež odmietal, pretože by mu tým zase narástla cena trolejbusokilometra, do ktorej sa premietajú aj fixné náklady, ako napr. obsluha meniarní a pod. Tiež kládol dôraz na ekológiu.
Spomenuli sme tam, že sa objavujú autobusy namiesto trolejbusov, ale nejako sa to zahovorilo a už sme sa k tejto otázke nevrátili.