Reakcia na: Jozef #3238:
Uvedom si zíkladnú vec, a síce tú, že vyťaženosť linky nie je merítkom jej zmysluplnosti. V praxi sa môže často stať, že pôsoboením iných činiteľov sú teoreticky skvele navrhnuté linky cestujúcimi ignorované, resp. vyslovene hlúpe linky cestujúcimi obsadené.Linka 16 je svojím minimálnym rozsahom prevádzky a trasou skomplikovanou okruhovým ukončením v centre mesta skrátka nešťastná. Dovolím si tvrdiť, že sa priamo podieľa na nerovnomernosti obsluhy sídliska Hájik, nakoľko svojou špecifickou trasou nie je koordinovateľná s ostatnými linkami.
Jozef
1.3.2001 - Linka č. 6 bola rozdelená na dve linky, a to na linku č. 6, ktorá premáva po nezmenenej trase Hájik - Vlčince a späť a linku č. 16, ktorá je okružná a prechádza centrálnym okruhom na trase Hájik – centrum – Hájik.
Na linke č. 27 a 31 bola zrušená zastávka Priemyselná v oboch smeroch a na linke č. 27 niektoré spoje prestali premávať až do Závodia, ale končia na Hurbanovej.
Linka č. 30 začala premávať z Vrania len po Železničnú stanicu a späť. Vo Vraní bola zrušená nevyužívaná zastávka Drozdia v oboch smeroch.