Reakcia na: Jozef #3238:
Uvedom si zíkladnú vec, a síce tú, že vyťaženosť linky nie je merítkom jej zmysluplnosti. V praxi sa môže často stať, že pôsoboením iných činiteľov sú teoreticky skvele navrhnuté linky cestujúcimi ignorované, resp. vyslovene hlúpe linky cestujúcimi obsadené.Linka 16 je svojím minimálnym rozsahom prevádzky a trasou skomplikovanou okruhovým ukončením v centre mesta skrátka nešťastná. Dovolím si tvrdiť, že sa priamo podieľa na nerovnomernosti obsluhy sídliska Hájik, nakoľko svojou špecifickou trasou nie je koordinovateľná s ostatnými linkami.
Vladimír
Re #3233 marek: Neviem, kde si prišiel na to, že Žilina má 49 trolejbusov. Keď už kritizuješ, tak si aspoň over stav.
DPMŽ vlastní 43 trolejbusov. Neviem koľko presne je turnusová potreba - budem Ti veriť a zoberiem za fakt, že je to 29. No 29 určite nie je voči 43 iba 50%. Rozdiel medzi výpravou a stavom je 14 vozov. Z týchto vozov si potom odrátaj tie, ktoré majú nejakú poruchu a nie sú schopné jazdy múnus vozy, ktoré sa práve podrobujú technickým prehliadkam mínus vozy, ktoré sú na generálnej oprave.
Re #3235 Jakub: Prachy sú prachy. Ak raz prieskumy dokázali, že v úseku centrum - Vlčince sa viezlo podstatne menej ľudí ako v úseku centrum - Hájik, logickým výsledkom musel byť vznik L16. Ja osobne len nerozumiem, prečo táto linka prežila leto 2004. Po zaokruhovaní trolejbusovej siete a vzniku L7/17 podľa mňa stratila zmysel a mala byť zrušená. Dnes je to už len taká "žijúca mŕtvola linky".