Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mongolec #2281:
Klbak 226 stále jazdí,ale polátaný je statočne.A citybus c.10 ,už dojazdili,začalo rozoberanie.Hybridy postupne prichádzajú,su na Košickej.
Reply on: Mongolec #2260:
Niekedy okolo marca sa z premávky vytratil aj trolejbus #226. Asi dva mesiace som nestretol Citybus #10. Naposledy, čo som o ňom počul, tak mal poruchu. Ani #253 stále nejazdí.
Posledné dva víkendy boli na L6 kĺbové trolejbusy.
Reply on: Dispecer #2279:
Tak nie, je to DN.
259 sa nám na Štefánikovom nám. asi pokazila...
Dnes ďalšia nehoda. T-bus č. 257 za svetelnou križovatkou k hypermarketu Tesco v smere do mesta. Stret s osobným motorovým vozidlom.
Reply on: Tomáš16 #2275:
Za dobrotu na žobrotu ?
Reply on: Tomáš16 #2275:
Autobus si to nemá čím uvedomiť, asi si to neuvedomil vodič ? .
Reply on: Quaro #2274:
Presnejšie, auto púšťalo ten autobus, a ten autobus si asi neuvedomil, že to auto už bolo dosť blízko križovatky a že sa tam nevytočí ?
Reply on: Dispecer #2273:
B 961 šla z vedľajšej, mala dať prednosť...
Reply on: S499.1023 #2271:
To netuším, na to sa musíš opýtať niekoho priamo z DP...
Reply on: Milan96 #2270:
Aký je problém s automatickou prevodovkou v zimnom období?
Reply on: Mongolec #2269:
Čo som počul tak určite má ostať jedna B 952E kvôli linke č. 27 práve z dôvodu, že disponuje manuálnou prevodovkou. Aj my v Považskej Bystrici máme v zálohe manuálkové Karosy a naďalej sa aj s nimi počíta a aj kvôli zimnému obdobiu. Ako to riešia v zahraničí to netuším...
Reply on: Milan96 #2264:
Nestačila by pred zimou výmena pneumatík? Alebo je výhoda v prevodovke? Ako to riešia v iných mestách (aj v zahraničí), kde tiež býva sneh a jazdí sa do kopcovitých terénov? Aj tam majú v zálohe autobusy s manuálnou prevodovkou?

Čo sa týka krátkych Citelisov, tak čisto pre zaujímavosť uvádzam z verejne dostupnej databázy, koľko najazdili za 10 rokov prevádzky:

22 - 542 774 km k 21.11.2017
23 - 378 079 km (!) k 08.11.2017
24 - 621 671 km k 12.01.2018

A Citelis Line za 11 rokov 434 150 km k 18.10.2017.
Reply on: Milan96 #2261:
To ma prekvapuje, že sa počíta so 115 na historické účely. Snáď ešte predtým pár rokov pojazdí, zíde sa cez výluky spojené s rekonštrukciou križovatiek a modernizáciou trakčného vedenia. Teraz, keď nastane sobotná výluka a pracuje sa v KIA, tak na linkách 4 a 14 sú 2-3 krátke autobusy. Vlani takáto výluka nešťastne pripadla v čase Staromestských slávností a futbalového zápasu.
Škoda, že sa nezachovala žiadna B741-ka.
Reply on: S499.1023 #2266:
To nepopieram... Ale po dodávke tých hybridov, elektrobusov a ďalších nafťákov by snáď kľudne nemuseli byť ani B 952E, ani Citybusy,...
Reply on: Dispecer #2265:
Mladších ale vysokopodlažných.
Reply on: S499.1023 #2263:
Ehm, 14 B 952E je mladších ako tie tri City busy.
Reply on: S499.1023 #2263:
Údajne sú Citybusy na polceste k rozpadu a B 952E sú vraj zachovalejšie a potrebné je ponechať ich (vraj) kvôli Zástraniu a zimnému obdobiu. Taktiež som počul od vodičov že sa uvažuje aj vyradenie sólo Citelisov
Reply on: Milan96 #2261:
Vyradiť Citybusy a nechať 952? To čo je za logiku?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.