Vlastne áno tá #277 už minulý týždeň vyrazila von.. Posádka z #254 prešla na #274 a #254 dostal po novom vodič ktorý bol pôvodom zastupovač na autobusoch.
Podľa mojich informácii z DP sa plánujú z trolejbusov vozy #213 a #228 ponechať ako historické, #219 má byť technický voz a do zálohy majú zostať #214, #217, #227 a #229 a pravdepodobne buď #205 alebo #209.
Ďalej z autobusov majú byť určite historické #89 a #115, v úvahe je tiež voz #12. Do zálohy má zostať cca 6ks najzachovalejších Karos B 952E. S určitosťou sa majú vyradiť všetky Citybusy.
DP taktiež v Pláne obstarávania na svojom webe zverejnil, že v máji 2018 vypíše súťaž na 2ks parciálnych trolejbusov a 2ks kĺbových autobusov s dieselovým pohonom.
V marci sa v premávke prestal objavovať trolejbus #206. Tento trolejbus bol prvým, ktorý sa pred začiatkom spustenia trolejbusovej dopravy v meste vydal na skúšobnú jazdu. Namiesto 206-ky jazdí #254, ktorej pôvodná posádka zrejme prešla na iné vozidlá.
Dlhšie som nestretol ani #220 a už niekoľko týždňov sa v premávke neobjavuje Sorka #253 z L3.
Staré trolejbusy, ktoré sa ešte pravidelne vyskytujú, sú #205 (robí iba zopár ranných spojov z Hájika), #207 (L4/14) a 214 (L16). Niekoľko ostatných zostalo ako záloha.
Asi sú tam informácie dôvernej povahy, ku ktorým má byť obmedzený prístup. A možno zverejnenie ako také je nevyhnutnou podmienkou (formalitou) v súvislosti s čerpaním fondov, ktovie... Zmluva: http://www.dpmz.sk/zmluvy/1381308412_158.pdf
Neviete prosím, či je možné dostať sa ku štúdii realizovateľnosti - Strategické rozvojové plány dpmž?
Na stránke je súbor na stiahnutie, ale je zaheslovaný. http://www.dpmz.sk/dokumenty/
Prípadne vie niekto heslo?
Dakujem
Ja si skôr myslím, že je to nedostatkom skúsenejších vodičov. Keď máš nové T-busy, nedáš ich hneď prvému vodičovi, ktorý ešte ani poriadne nevie jazdiť. Najlepšie sa to ukázalo asi 2 týždne dozadu. Na dolnej Hurbanovej začalo snežiť a vodič na linke 6, poradie si nespomeniem, bol tak rozbehnutý, že keď začal brzdiť, dostal šmyk a zalomilo mu kĺb. Viezol sa cez celú zastávku až ku označníku. Takému by zrejme ani SOR-ku nedali.
Teraz na inú tému. Keď už máme v prevádzke 17 kĺbových nízkopodlažných trolejbusov, je nevyhnutné, aby cez víkend jazdili niektoré 15 Tr-ky? Včera to bola 209 a dnes okrem nej aj 226. Nemôžu vodiči starých trolejbusov, ktorým pripadne služba na víkend, dostať aspoň nejakú SOR-ku?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Milan96
Podľa mojich informácii z DP sa plánujú z trolejbusov vozy #213 a #228 ponechať ako historické, #219 má byť technický voz a do zálohy majú zostať #214, #217, #227 a #229 a pravdepodobne buď #205 alebo #209.
Ďalej z autobusov majú byť určite historické #89 a #115, v úvahe je tiež voz #12. Do zálohy má zostať cca 6ks najzachovalejších Karos B 952E. S určitosťou sa majú vyradiť všetky Citybusy.
DP taktiež v Pláne obstarávania na svojom webe zverejnil, že v máji 2018 vypíše súťaž na 2ks parciálnych trolejbusov a 2ks kĺbových autobusov s dieselovým pohonom.