Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #7254:
Zaujimave, ze ked sa v Presove na zaklade podnetov ludi nejaky spoj prida, tak sa nemusi nikde ubrat ?

Re #7267 Juraj:
Problem je len ten, ze ste ziadne prestupne listky a ani plnohodnotny neobmedzeny predplatny listok nezaviedli. Zaviedli ste len nejaky nepodareny zilinsky experiment po vzore 100-rocnej budapestianskej tarify.

Re #7268 Juraj:
Ale pichalo sa, preto odzajtra v PO jazdia vozickari a slepci aj nadalej zadarmo a nie za 50% ako ostatni TZP.

Ostatnym: sorry ze som si dovolil znova porovnat chudobny Presov s bohatou Zilinou.
Reply on: Juraj #7269:
Myslim, ze tu kazdy z rozumnych diskutujucich chape, ze urcity cas mas ine povinnosti. Ale vies, ked napises, ze sa na par dni odmlcis, ale tu myslienku nam dopovies buduci tyzden a potom mesiac nic a po mesiaci sa akoby nic objavis na inom fore, to si potom ludia vysvetluju rozne. Ten dojem potom umocnuje aj to, ze sa vyjadris k vselicomu, len tarifu vzdy akosi diplomaticky obchadzas...
Reply on: Juraj #7266:
Aj tak je to zaujimave, ja som si s mojim veducim teda netykal ? .
Reply on: PeterC #7290:
Pritazliva ponuka je podla mna to, ze za mesacnik das porovnatelne vela ako v porovnatelne velkom meste a dalej uz nie si nicim obmedzovany.
Reply on: Mza #7291:
a ze ci by ludia rovnako nadavali,ak by sa ceny listkov zdvihli na napr. 14 a 12 sk...
Reply on: Jakub #7289:
je pravda,ze niektorym ludom sa cenovo nepohorsilo,niektorym sa pohorsilo a ziadnym sa nepolepsilo.cize celkovo sa ludom pohorsilo,teda zdrazelo cestovanie.bohvie,ci a kedy by sa bez zavedenia nktd zvysovala cena cestovneho.ake su ceny v presove,nitre,martine,trnave?
Reply on: Jakub #7289:
Priznam sa, do tarify vo svojich prispevkoch nerad zasahujem, mozno aj preto, ze by to naozaj vyzeralo ako rypanie (a mozno by aj bolo), lebo neviem o dovodoch, preco ta sucasna je taka, aka je. Ale pripustam, ze to, co si napisal, moze byt pravda. Len si vobec neviem predstavit, co je to "pritazliva ponuka". Radsej si preto hudiem svoje (neber to v zlom): Pritazliva ponuka pre mna je priame spojenie za zakladne cestovne.
Reply on: PeterC #7288:
Ja si myslim, ze vselijake tie priame linky, priame spoje, zvlasten spoje su len take "obezlicky" pri sucasnom tarifnom systeme. Pritazliva ponuka najma predplatnych volne prestupnych listkov to vyriesi sama. Pretoze pri hustych intervaloch prestupovanie nie je velky problem.
Reply on: Mza #7284:
Mza, to s tym spokojnym Chlmcom samozrejme pripustam, a dokonca to povazujem za velmi pravdepodobne. Len si myslim, ze az po takomto predpoklade nastava cas na to, aby sa specifikoval pocet spokojnych a pocet nespokojnych. Na druhej strane, predpokladam, ze ak v Pov.Chlmci su spokojni, tak by sa nejake priame spojenie medzi sidliskami nesanovalo predlzovanim intervalov do Chlmca, ale bolo by "prerozdelene" za cenu predlzenia intervalov zo sidlisk.
Reply on: Mza #7284:
A práve toto je hlavná a myslím, že jediná výhoda zavedenia prestupných lístkov - kompenzácia pre tých, ktorí sú zo vzdialenejších obcí - platia miesto 24 Sk 19Sk.
Reply on: Jakub #7282:
suhlasim
Reply on: Juraj #7276:
V tomto samozrejme s tebou suhlasim! Lenze ludia by aj prestupovali, zvlast ked budu mat take intervaly, lenze akosi nemaju ziadnu moznost klasickych mesacnikov (tie za sucasne cenove palky do uvahy neberiem, to by bolo este na dalsiu diskusiu ? ).

Ked citas rozne diskusie, nazory - co tam rezonuje ako prve? "Teraz budem cestovat drahsie!" a to prestupovanie pride az potom "... a este budme musiet prestupovat!!". Pre vacsinu ludi to nie je prinos pre nich, ale krok DPMZ, ktorym sa sanzi od nich ziskat viac penazi (a toto nie je moj vymysel, ale chodim medzi ludi a dopocujem sa vselico).
Reply on: PeterC #7281:
nechcem tu nikoho a nic obhajovat,ale napriklad v takej rodine z pov.chlmca to moze byt naopak 5:0,kedze prestupovali aj predtym a prestupuju aj teraz a je to pre nich vyhodnejsie.napriklad deti studuju na gymnaziu hlinska a na zu,otec pracuje v celulozke,matka ako predavacka v carrefoure...to len ako priklad.
Reply on: Juraj #7276:
Dobre,ale keby si chcel uspokojiť aj spomínanú väčšinu aj väčšiu časť z nespokojnej "menšiny", tak by sa ponechali priame linky s redším intervalom a skoordinovali by sa s linkami spájajúcimi sídliská a centrum, čím by vznikol redší interval medzi sídliskami a hustý interval do centra, prípadne by tieto centrálne linky spájali také časti ako depo, carrefour.
Reply on: PeterC #7274:
Toto je priklad tych poslednych spojov zo zel. stanice, kde navyse ako vypylnulo z diskusie, by to slo urobit prakticky okamzite...
Reply on: Juraj #7276:
Prosim, neber to ako rypanie, pretoze to nie je mojim umyslom. Som rad, ze si na fore a odpovedas. Teraz ku tym poctom, pre kolkych sa oplati robit zmeny. Vobec nespochybnujem, ze tieto zmeny vascine ludom zlepsili cestovanie. To nemoze popriet nikto. So spokojnostou to vsak je celkom inak. Tiez pouzijem priklad, ktory je nielen ilustracny, ale do pismena skutocny - z mojej rodiny, ktori zijeme v spolocnej domacnosti. Je nas 5. Z toho dvom (vratane mna) sa cestovanie nepohorsilo (rovnake spojenie, rovnake cestovne). Trom sa pohorsilo - musia prestupovat bud do prace, alebo do skoly. Samozrejme, ze sa im trom zvysilo cestovne. Pomer spokojnych ku nespokojnym by teda v nasej rodine mal byt 2 : 3. Ale nie je to tak. Pomer spokojnych ku nespokojnym v nasej rodine je 0:5, pretoze problem hoci aj jedneho clena rodiny je problemom vsetkych jej clenov. Vsetci ostatni radi obetujeme hoci aj 5-minutovy interval za 10-minutovy, len aby aj ostatni clenovia nasej rodiny boli spokojni a mali priame spojenie. Preto mam dost dobry dovod si mysliet, ze nespokojnych bude viac, nez tych, ktorym sa cestovanie stazilo a predrazilo.
Reply on: Mza #7279:
svoj predchadzajuci prispevok som zacal pisat este pred precitanim #7278
Reply on: Juraj #7277:
takze linkovanie je uz vysvetlene,teraz ocakavam,ze sa tu zacne rypat do tarify ?
Reply on: Juraj #7267:
Ale vobec nie!

Nizsi pocet liniek - vyborne, to sa mi paci.
Husty a pamatatelny interval - konecne, vyborny pocin.

Toto ja ocenujem, aj som to napisal, ze mne osobne to teraz vyhovuje ovela viac.

ALE - co vzdy bude robit probelmy, je ta tarifa. Uz som pisal, ze pokym ludia nebudu vediet, preco je to u nas tak, dovtedy bude nespokojnost. Schvalne si vsimni, ze nikto nekritizoval NKTD ako taku. Mne to vyhovuje, registrujem tu vsak ludi, ktori maju postrehy, ze vtedy a tam je to vyuzite viac alebo menej. OK, o tom sa da diskutovat, ale nie je to o tom, ze by to niekto principalne odmietal. Avsak v spojeni s tarifnou politikou to uz dava iny obraz. A v tom je ten problem.
Cize nemozes povedat, ze to bolo zle. Naopak, ziadali si to ludia, ktori by boli maximalne spokojni, keby sa v Ziline konecne zaviedli "flat" mesacniky za primeranu cenu a bez vselijakeho oznacovania.
Reply on: Jakub #7275:
Boze moj, ved to som nepisal osobne proti tebe. Na to boli ini...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.