Reply on: Maykl #23514:
Polícia -> Matice slovenskej/Fatranská--------------------------------------------------
L7 = --/17 min. (cez HL+SO)
L4 = 19/21 min. (cez HL+SO)
L14 = 17/20 min. (okolo ŽS)
L6 = 19/-- min. (okolo ŽS+NE)
odchody cez pracovné dni dopoludnia:
--------------------------------------------------
L7 = :28 (cez HL+SO)
L4 = :17 :37 :57 (cez HL+SO)
L14 = :21 :41 :01 (okolo ŽS)
L6 = :23 :53 (okolo ŽS+NE)
Ja by som to tou štvorkou či aj sedmičkou za určitých okolností ''riskol'' radšej ako čakať o niečo dlhšie na L6/14 pri tých 18 a 20 min. dierach a ak by šla náhodou jednotka bola by to výhra (len by najskôr musela dopoludnia jazdiť, prvý spoj ide 12:23 po vyše 4-hodinovej prestávke).
henko151
Linka 1 v súčasnom variante podľa mňa nemala žiaden zmysel. Viac-menej len v každom svojom úseku “vyžierala” cestujúcich inej silnejšej linke.
Na ostatných linkách by som nejak koncepčnejšie prerobil intervaly, aby lepšie na seba nadväzovalo, prípadne odstránil tú večernú 25 minútovku. Osobne by som rád videl aj dáta za linku 7, či reálne má zmysel, koľko cestujúcich ju využíva medzi Hájikom a Solinkami/Vlčincami.
Príde mi, že keby v polohách 7 išli v úseku Centrum-Vlčince 4/14, tak by bola vyťaženosť spojov lepšie rozložená ako takto, keď 4ka je plná po väčsinu dňa a 7 jazdí poloprázdna (až na odchody :32 z Hlinskej počas vyučovania na UNIZA)