Ja si myslím, že si NAY zapožičajú autobus aj v tomto roku, lebo v oblasti elektroniky a bielej techniky je v meste veľká konkurencia. Keď chcú zákazníka, nech ho aj dovezú. DPMŽ im určite rád požičia autobus.
Všetko o tom Auparku som aj ja čítal. Mne by sa tiež pozdávalo, keď to tam už bude stáť, keby bola Veľká okružná zapustená do zeme a nadzemná časť by zostala pre chodcov. Všetko zas ide cez peniaze a žilinských architektov nemá kto vypočuť. Že sa znehodnotí táto časť mesta to Bratislavčanov nezaujíma. Aj ten vjazd do podzemia by bol prirodzený zo zapustenej komunikácie.
no, bolo by to fajn, keby bolo Sturovo nam. prepojene nadchodom s Bulvarom..., ale prakticky si to neviem predstavit, okrem toho, ze by to stalo strasne moc penazi, tak je tam problem v tom, ze by sa museli vyhlbit asi aj ostatne ulice okolo, alebo aspon trocha, cize aj Komenskeho, aspon trochu, hlavne tu krizovatku Komenskeho s Velkou okruznou, alebo potom nechat tu krizovatku ako je, len postupne od tej krizovatky znizovat cestu smerom k domu odborov...
Ďakujeme za gratulácie aj vy ste k tomu prispeli.
Čo sa týka tej siete liniek MHD. Áno, každé mesto je iné, lebo ináč sa vyvíjalo a k tomu sa prispôsobovala MHD.
Napadlo ma načať novú tému, a to riešenie zastávky Štúrovo námestie po vybudovaní Auparku (nemohol by sa volať ináč? Aupark je vyslovene bratislavský miestny názov). V projekte, ktorý je aj na oficiálnych žilinských stránkach, bolo navrhnuté premostenie Veľkej okružnej, takže by sa chodci dostali z Auparku nadchodom priamo na Bulvár. Nedávno som tuším v Žilinskom večerníku videl, že tá časť ponad Veľkú okružnú tam nebude a vyzerá to tak, že sa cez ňu bude aj naďalej prechádzať po priechodoch. Istá skupina architektov vraj navrhla, aby sa cesta zapustila pod úroveň Štúrovho námestia a Bulváru a tak sa spojilo Štúrovo námestie s Bulvárom pre peších v jednej úrovni. Toto by sa mi celkom pozdávalo. Dokonca by to podľa mňa umožnilo urobiť vjazd do podzemného parkoviska aj z Veľkej okružnej, čo by bolo lepšie, ako navrhovaný vjazd medzi Domom odborov a Sociálnou poisťovňou. Celé je to podľa mňa opäť o tom, aké podmienky dokáže mesto vyjednať s investorom.
Neviem čo je s Jurajom, dúfam že sa na niečo nenahneval. Zišlo by sa povedať Vladimírovi, aby sa s Jurajom spojil a na niektoré otázky zodpovedal. Bolo by to zaujímavejšie, lebo niekedy "trepeme slamu naprázdno".
Ja si myslím, že pri výstavbe nových trolejbusových tratí prichádza do úvahy Bánová a Nový cintorín, a potom Športová. Lidl sa rýchlo rozbehol s tým pozemkom, ale zostal stáť. Ja som mal v ruke aj projektovú dokumentáciu, kde bol ten kruháčik nakreslený. Bol by som radšej, keby trať zašla pred Lidl, bola by využívaná pravidelne. Na Športovú nie je ďaleko, ale tam by bola zastávka využívaná len občasne. Predpokladám však, že primátor by to natiahol asi na tú Športovú. Ešte si myslím, že tie hypermarkety by nemali ryžovať na obyvateľoch a zisky odvláčať do Nemecka (a inde), ale by mali urobiť aj niečo pre mesto.
Hej, siet vyzera hrozivo. Ale tak vyzera kazda siet cudzieho mesta
A je malo miest kadial by MHD nemusela premavat.
Re #1990 Jozef: Jasne, treba to brat do uvahy, ale vies, v PO vsetky dedinske linky idu Hlavnou ulicou a po "radialach", kde je doprava zabezpecena. A pripadne ich nahle zrusenie by si nevyzadovalo zriadenie novej linky, ale maximalne mierne posilnenie niektorych liniek.
Preto si myslim, ze v Ziline by sa s tym poctom liniek dalo nieco robit, lebo Zilina ma povedzme ze lepsiu strukturu ako PO.
Re #1992 Miro: V tom je ten problem. Co je lepsie, ci menej liniek s milionom poznamok, alebo zopar ucelovych liniek navyse. A hlavne pre koho je co lepsie. Pre dopravakoch mozno menej liniek, pre nevsimajucich cestujucich radsej ziadne poznamky.
Btw, gratulujem zilinskemu foru k 2000-emu prispevku ?
Bijete sa o čísla, ako malé deti ? ? ? ? ?
Ja som si všimol, že sme prekročili dvojtisícovku, až keď na to upozornil zoZa.
Ale debata je teraz živá, to sa mi páči. Len keby sa ozval Juraj, neviete niekto, čo je s ním? Určite by si z tohto fóra mohol zobrať mnoho dobrých námetov.
Trolej na Športovú prichádza do úvahy asi až po výstavbe Lidla a kruhového objazdu pri Slovene. Zdá sa, že Lidl sa tiež neponáhľa.
Už som to tu spomenul, že mne by sa tiež pozdávala konečná u Lidla na parkovisku, podobne ako je u Carrefouru.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jozef
Neviem čo je s Jurajom, dúfam že sa na niečo nenahneval. Zišlo by sa povedať Vladimírovi, aby sa s Jurajom spojil a na niektoré otázky zodpovedal. Bolo by to zaujímavejšie, lebo niekedy "trepeme slamu naprázdno".